پدیده لبوبو در ایران

تحلیل فرهنگی و چهارچوبی برای سیاست گذاری در حوزه سرگرمی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ندای تفرش»؛ آنچه در ایران به صورت گسترده رواج یافته، نه محصول اصلی و کلکسیونی «لبوبو» بلکه نسخه تقلبی و قابل دسترس آن است که حتی نام متمایز «لفوفو» را برای خود یافته است.

هدف این گزارش تحلیل ساختاری این پدیده به مثابه یک نشانه از وضعیت کلان‌تر زیست‌بوم اقتصاد خلاق و ارائه توصیه‌های سیاسی برای هدایت تقاضای بازار ۱۰۰ میلیارد تومانی است.

انتهای خبر

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + هفده =