۲۲ کیلومتر از گردنه‌های تفرش روشن خواهد شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تفرش گفت: در گردنه نقره کمر سه فاز و در محور گیان دو فاز روشنایی انجام شده است.

روح الله شمسی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تفرش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «ندای تفرش» روشنایی گردنه نقره کمر گفت: روشنایی این گردنه در سه فاز انجام شده است که فاز اول سه سال پیش بوده و چراغ‌ها آن روشن است.

شمسی با اشاره به دو فاز دیگر روشنایی این گردنه ادامه داد: دو فاز دیگر که در سال گذشته انجام شده است تاکنون تحویل اداره راهداری نشده است و در مدت زمان ضمانت است و پیمانکار موظف است در صورت بروز مشکل آن را برطرف نماید.

وی نگهداری از وسایل و تجهیزات روشنایی‌ها گردنه را برعهده اداره راهداری عنوان و بیان کرد: برطرف کردن مشکل و نقص فنی در روشنایی‌های گردنه با اداره راهداری است که مشکلاتی که اکنون در روشنایی گردنه‌ها وجود دارد برخی از آن به دلیل نقص فنی است و برخی از آن براثر تیراندازی به چراغ‌ها اتفاق افتاده است که این اداره در حال بررسی و برطرف کردن مشکلات است.

رئیس اداره راهداری تفرش از انجام فازچهارم روشنایی در گردنه نقره کمر خبر داد و تصریح کرد: فاز چهارم روشنایی این گردنه در حال انجام است که در سمت دیگر گردنه، به سمت سه‌راهی تفرش است که بخشی از فعالیت‌های آن انجام شده است.

شمسی با اشاره به روشنایی در محور گیان گفت: در محور گیان دو فاز انجام شده است که فاز اول آن روشن شده و فاز دوم نیز با تهیه وسایل مورد نیاز به مسافت سه و نیم کیلومتر روشن خواهد شد.

رئیس حمل و نقل جاده‌ای تفرش در پایان خاطرنشان کرد: با راه اندازی فاز چهارم گردنه نقره کمر مسافت ۱۲ کیلومتر و انعقاد قردادهای جدیدی که انجام شده در گردنه گیان به مسافت ۱۰ کیلومتر روشن خواهد شد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =