۴ هزار نفر/روز اردوی جهادی در مناطق محروم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش گفت: 4 هزار نفر/روز اردوی جهادی در مناطق محروم از اقدامات بسیج سازندگی تفرش از ابتدای سال تا کنون است

وحید هاشمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ندای تفرش»، ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: گرامیداشت روز‌های سرنوشت‌ساز ملت ایران نشان از حضور شکوهمند و هوشیارانه مردم ایران در صحنه‌های مختلف در طول سالیان متوالی دارد.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با همراهی مردم به پیروزی رسید و همواره مردم پشتیبان این نظام و ولی فقیه در کشور بوده‌اند و توانسته‌اند دستاوردهای بسیاری را به ارمغان آورند؛ تلاش و مجاهدت بیشتری می‌طلبد تا از این انقلاب و دستاوردها آن حفظ و حراست شود.

هاشمی در ادامه به اقدامات بسیج سازندگی ناحیه تفرش در سال ۱۴۰۲ اشاره و بیان کرد: این اقدامات در قالب دو قرارگاه عملیات جهادی منطقه ای سلامت‌یار مرهم و قرارگاه عملیات جهادی محلی شهدای تفرش انجام شد.

فرمانده ناحیه تفرش با اشاره به برخی از اقدامات این دو قرارگاه اظهار کرد: ۴ هزار نفر/روز اردوی جهادی در مناطق محروم از جمله ساخت و تعمیر سه مسکن محرومین، ساخت سه استخر ذخیره آب کشاورزی عام المنفعه، رنگ آمیزی ۱۱ مدرسه در سطح شهرستان، اردوهای تخصصی تعمیرکار لوازم گرمایشی، پیرایشگری، خیاطی، تعمیر کیف و کفش، آهنگری، برقکاری، دیوار نویسی برگزار شد.

وی سه مرحله کاشت نهال در طرح کاشت یک میلیارد درخت را از دیگر کارهای جهادی انجام شده در تفرش دانست و تصریح کرد: کارهای جهادی بسیاری در مدت سال ۱۴۰۲ در شهرستان تفرش با حضور جهادگران برگزار شده است که اردوهای فرهنگی و تربیتی ویژه نوجوانان روستاها، برگزاری کلینیک‌ سیار دامپزشکی و ضدعفونی جایگاه های دام در پنج روستا، برگزاری اردوهای تخصصی پزشکی و ویزیت رایگان به همراه دارو رایگان، تامین بیش از ۳۰۰ تن قیر رایگان جهت آسفالت جاده های روستاهای سرآبادان و وسمق را می‌توان نام برد.

هاشمی ادامه داد: اهدا ۱۱ مورد جهیزیه به نو عروسان، بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی در قالب کمک مومنانه در پویش‌های یلدای مهدوی و عید نوروز، لوازم التحریر، کفش، سیسمونی نوزادان و اقلام ضروری زندگی نیازمندان تهیه و در بین ولی نعمتان انقلاب توزیع شد.

فرمانده ناحیه تفرش در پایان خاطرنشان کرد: میزهای خدمت جهادی مسئولین که به همت بسیج در سطح شهرستان برگزار شده و برگزار خواهد شد توانسته است مردم را بدون واسطه به مسئولین وصل کند تا مسائل و مشکلات خود را راحت‌تر حل نمایند.


انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + چهار =