اعتکاف فرصت مناسبی برای جهاد تبیین و روشنگری است

فرمانده ناحیه مقاومت تفرش گفت: یکی از راه‌های امیدآفرینی در بین خانواده ها و جوانان برگزاری جلسات جهاد تبیین و پاسخ به شبهات در اعتکاف است.

به گزارش ندای تفرش: وحید هاشمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش در جمع معتکفین مسجد صاحب الزمان(عج) شهرستان تفرش گفت:با توجه به تبلیغات سوء دشمنان در حوزه‌های مختلف که به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه به خصوص قشر جوان کشور هستند، انتظار است تا رسانه‌ها نیز به فضای معنوی مساجد و حضور پر شورمردم به ویژه جوانان در این مراسم معنوی بعنوان یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازند.

وی با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب مبنی بر امیدآفرینی در جامعه، اظهار کرد: یکی از راه‌های امیدآفرینی در بین خانواده ها و جوانان برگزاری جلسات جهاد تبیین و پاسخ به شبهات در اعتکاف است.

فرمانده ناحیه تفرش ادامه داد: ایام باقی‌مانده تا پایان سال، برای کشور روزهای مهم و حساسی محسوب می‌شود، چرا که دشمنان این مرز و بوم تمام تلاش خود را برای سیاه نمایی و تخریب دستاوردها و کاهش مشارکت مردم در برنامه های دهه فجر و انتخابات پیش رو از طریق ارائه روایت وارونه و دروغ با استفاده از رسانه های معاند و فضای مجازی بکار می‌گیرند.

هاشمی خاطرنشان کرد: در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، باید با بیان صحیح دستاوردهای نظام، در صدد امیدآفرینی و افزایش مشارکت مردم برآمد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 6 =