جنگ روانی رسانه‌های همسو با اسرائیل برای مظلوم نمایی

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، رسانه‌های همسو با اسرائیل را عامل جنگ روانی این روزها دانست و گفت: رسانه هایی که همسو با اسرائیل در حرکت هستند جنگ روانی به راه انداخته‌اند تا دفاع مشروع فلسطینیان را جنایت معرفی کنند.

سید احمد میرنظامی مدنی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان تفرش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی ندای تفرش به یکی از اهدافی که رژیم اسرائیل سعی در تغییر آن دارد اشاره کرد و گفت: در عملیات موفقیت‌آمیز طوفان الاقصی هیمنه رژیم غاصب زیر سوال رفت و این حرکت باعث شد تا این رژیم جعلی با مظلوم نمایی جای شهید و جلاد را عوض کند.

میرنظامی ادامه داد: دلیل دیگر مظلوم‌نمایی اسرائیل شوکی بود که از سوی فلسطینیان با یک عملیات پیچیده، امنیتی و جنگی مواجه شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، رسانه‌های همسو با اسرائیل را عامل جنگ روانی این روزها دانست و اظهار کرد: رسانه هایی که همسو با اسرائیل در حرکت هستند جنگ روانی به راه انداخته‌اند تا دفاع مشروع فلسطینیان را جنایت معرفی کنند.

وی طریقه برخورد حماس با کودکان و افراد سالمند در اسرائیل را مثال زد و تصریح کرد: در فیلم‌های منتشر شده همگان دیدند که نیروهای حماس با ملاطفت و ملایمت با کودکان و افراد سالمند برخورد کرد اما اسرائیل سعی در معکوس نشان دادن این حرکات دارد.

میرنظامی به هفتاد سال جنایت اسرائیل در فلسطین اشاره و بیان کرد: اتفاقات کنونی در غزه و فلسطین سابقه هفتاد ساله دارد، در بمباران‌هایی که اسرائیل در غزه انجام می‌دهد جهان شاهد اتفاقات عجیبی است مانند تشیع کودکانی که بر روی دست پدر یا مادر خود هستند یا حتی شهادت تمام اعضای یک خانواده که فقط کودکی از آنها باقی می‌ماند.

رئیس سازمان تبلغات اسلامی اظهار کرد: با این همه جنایت اسرائیل بازهم شاهد سکوت یا حمایت برخی از کشورهای جهان هستیم همانند آمریکا و انگلیس که ادوات جنگی ارسال می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از کشورها به خاطر ترس از جنایت و وحشی‌گری اسرائیل، برخی به دلیل ترورهای اتفاق افتاده، برخی دیگر به خاطر تحریم آمریکا در برابر این جنایت سکوت کرده‌اند اما کشورهایی همانند ایران این خطرات را پذیرفته و همه جانبه چه در سطح بین الملل چه در سطح منطقه‌ای از مقاوت حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 7 =