زمینه سازی امید با تبیین عملکرد

رضایی افزود: دهیاران با تببین عملکرد خود به مردم می‌توانند زمینه ساز امید و انگیزه باشند و نقش پررنگی برای حضور مردم در انتخابات ایفا کنند.

به گزارش ندای تفرش به نقل از کانال روابط عمومی فرمانداری تفرش؛ دومین همایش دهیاران شهرستان تفرش به ریاست محمد رضا رضایی فرماندار شهرستان تفرش و با حضور ولی الله بیاتی نماینده مجلس، پاکپور مدیر کل دفتر امور روستایی و شورا، جمعی از مسئولین و دهیاران شهرستان تفرش در دهکده پزشکان روستای تراران تشکیل شد.

فرماندار شهرستان تفرش ضمن تشکر از خدمات دهیاران گفت: به همت دهیاران؛ بخشداری شهرستان تفرش در سال گذشته موفق به اخذ رتبه عالی شد.

رضایی افزود: با وجود کمبودها انتظار می رود با همتی مضاعف امسال هم در خدمت مردم باشند؛ مهمترین وظیفه دهیاران در سال جاری دعوت از مردم برای مشارکت در انتخابات است.

رضایی افزود: دهیاران با تببین عملکرد خود به مردم می‌توانند زمینه ساز امید و انگیزه باشند و نقش پررنگی برای حضور مردم در انتخابات ایفا کنند.

فرماندار شهرستان تفرش ادامه داد: در جلسات شورای عمرانی سال گذشته که به ریاست اسدی معاون عمرانی استاندار در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد ۲۲ مصوبه داشتیم که تاکنون فقط ۷ مصوبه به اتمام نرسیده است و در جلسه ای که بزودی برگزار می شود آنها را به نتیجه رساند.

رضایی از سیاست فرمانداری شهرستان تفرش مبنی بر حمایت از مدیران شهرستان عنوان کرد: از رؤسای ادارات حمایت می شود اگر اداره ای عملکرد ضعیف داشته باشد برخورد و حتی مدیر آن اداره جابجا می شود.

ضمنا بیاتی نماینده تفرش آشتیان فراهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بهترین عبادت خدمت به خلق است و نباید این فرضت را از دست داد.

بیاتی راهکار حل مشکلات را پیگیری آنها دانست و ادامه داد: صرف تنظیم یک نامه مشکل برطرف نمی‌شود و باید برای به ثمر نشستن کار را دنبال کرد.

در انتها بخشی از مشکلات دهیاران به شرح ذیل عنوان شد:

  • پایین بودن حقوق دهیاران
  • کمبود منابع برای انجام طرح ها و پیگیری پروژه ها

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 13 =