وحدت خنثی کننده توطئه های دشمنان است

دری نجف‌آبادی گفت: هفته وحدت راهبرد اصلی مسلمانان در برابر هجمه‌های بی امان دشمنان اسلام است تا با هوشیار، در سایه دستورات پیامبر خدا و عترت پاک آن حضرت حرکت کنند.

به گزارش فراهان خبر؛ آیت الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در همایش علمی تربیتی ارکان مساجد در شهرستان فراهان با شاره به هفته وحدت گفت: هفته وحدت به عنوان یادگار امام خمینی(ره) از جمله برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و زمینه ساز بالندگی، رشد مشترک فکری و اعتقادی در جوامع اسلامی می شود.

وی افزود: هفته وحدت راهبرد اصلی مسلمانان در برابر هجمه‌های بی امان دشمنان اسلام است تا با ذهن هوشیار، در سایه دستورات پیامبر خدا و عترت پاک آن حضرت حرکت کنند.

دری نجف آبادی اظهارکرد: تقویت وحدت و برادری شیعه و سنی، تنها راه حفظ امنیت در جوامع اسلامی است، وحدت مهمترین راهبرد استراتژیک برای مسلمانان است و جهان اسلام باید بیش از پیش در حفظ و ارتقای وحدت بکوشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه نگاه به مساجد باید یک نگاه فرهنگی باشد، افزود: مساجد می‌توانند کانون حل مشکلات محله‌ها باشد و باید این کانون بیش از پیش حفظ شود.

وی اظهارکرد: فقاهت در دین یک موضوع خیلی مهم است که باید به صورت جدی به آن توجه شود تا بتوانیم بسیاری از مشکلات را با اهمیت دادن به این موضوع حل کنیم.

آیت الله دری نجف آبادی به مسائل خانواده و تربیت فرزندان هم اشاره کرد و گفت: برخی در فضا‌های مجازی و شبکه‌های انحرافی در تلاش برای ضربه زدن به خانواده هستند و نگاه به خانواده باید بنیادین باشد. 

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − پنج =