موکب تفرش آماده ارائه خدمات روزانه به ۱۵۰۰ نفر

سعید احمدجعفری تأمین هزینه های موکب را مردمی معرفی و گفت: هزینه‌های این موکب از طریق نذورات مردمی جمع آوری می‌شود.

سعید احمدجعفری مدیر موکب میثاق با شهدای شهرستان تفرش در گفتگو با خبرنگار مذهبی ندای تفرش از ۷ سال خدمات این موکب گفت: موکب میثاق با شهدای تفرش از سال ۱۳۹۵ با هدف خدمت رسانی به زائرین حسینی، محرومیت زدایی و برگزاری مراسم‌های آیینی و مذهبی تاسیس شد.

احمدجعفری به مدت زمان فعالیت موکب در کشور عراق اشاره و اظهار کرد: خدمات موکب از ۸ شهریور ماه لغایت ۱۷ شهریور ماه به مدت ۱۰ روز قبل از اربعین حسینی آغاز و تا اربعین حسینی در کشور عراق ادامه دارد.

مدیر موکب میثاق با شهدای تفرش خدمات این موکب را در ۱۳ کمیته تخصصی تقسیم بندی و افزود: خدماتی که در این موکب انجام می‌شود شامل اسکان ۱۵۰۰ نفر روزانه ازعموم مردم، پذیرایی در سه وعده صبحانه، ناهار و شام، خدمات بهداشتی و درمانی، خدمات فرهنگی از جمله انتشار معارف اهل بیت، مشترکات ملت ایران و عراق و … است.

وی ادامه داد: دیگر بخش‌های خدماتی این موکب در کشور عراق؛ ایجاد مهدکودک برای نونهالان، واحد امانات، تعمیرات موبایل، آرایشگاه، رختشورخانه، فنی و تاسیسات و واحد چایخانه که روزانه پذیرای ۵۰ هزار میان وعده برای عموم مردم است.

احمدجعفری یکی از واحدهای خدماتی این موکب را واحد فنی و تاسیسات آن برشمرد و تصریح کرد: خادمین این واحد خدماتی توانسته‌اند سازه ۶۰۰ مترمربعی جهت ایجاد مکانی برای اسکان زائرین را آماده و به کشور عراق انتقال دهد.

مدیر موکب میثاق با شهدای تفرش تأمین هزینه های موکب را مردمی معرفی و خاطرنشان کرد: هزینه‌های این موکب از طریق نذورات مردمی جمع آوری می‌شود که در بخش‌های زیرساختی از کمک‌های نهادها و ارگان‌های دولتی بهره‌مند است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =