از ولایت فقیه و روحانیت مبارز و متعهد پشتیبانی کنیم

در بخشی از وصیتنامه شهید محسن خلچانی تفرشی آمده است: اگر می‌خواهیم خون شهدای اسلام را به هدر ندهیم، باید از ولایت فقیه و روحانیت مبارز و متعهد پشتیبانی کنیم.

غنچه ی وجود شهید محسن خلچانی تفرشی فرزند غلامحسین در تاریخ ۱۳۴۵/۰۵/۲۵ در تفرش شکوفا شد. بعد بواسطه کار پدر به تهران مهاجرت کردند. پرستویی که در والفجر ۱ به سپیده دم پیوست و هرگز به آشیانه باز نگشت.


قریب سه ماه در لشکر همیشه پیروز محمد رسول الله(ص)، مشق پرواز به اوج سرافرازیها و کمالات را آموخت.


پدرش می گوید:”محسن بیمار بود ولی برای رفتن به جبهه، سر از پا نمی شناخت؛ احساس می کرد اگر صبر کند تا بهبودی حاصل شود، از قافله ی رزمندگان جا می ماند.”


تحصیلاتش در محله ی خزانه ی تهران بود ولی سلامت و صداقت و صفای تفرشی را داشت؛ عاشق اهل بیت(ع) و مطیع فرمان رهبر و از فعالان بسیج مسجد محل بود.


برای دفاع از ارزشهای والای انقلاب، راهی عرصه های نبرد حق علیه باطل شد و پس از سه ماه نبرد با دشمنان انقلاب، در ۱۳۶۲/۰۱/۲۰ درعملیات والفجر یک از چشم زمینیان پنهان شد و سرانجام دوستانش تنها ساک و وسایل شخصی او را یافتند؛ تو گویی جذبه‌ی معشوق او را امان نداد تا جسم بر زمین بسپارد.

روح و جسمش، همسفر زائران کعبه‌ی مقصود باد.

وصیتنامه شهید:

بسم الله الرحمن الرحیم
مردم مسلمان ایران در برابر دشمنان خدا، چون سدی آهنین ایستادگی می‌کنند و چه زیبا است جنگیدن و شهید شدن در میدان حق علیه باطل.

پیام من به دوستانم اینست که هیچ تزلزل به خود راه ندهند و فعالیت‌های فرهنگی خود را گسترش دهند.

ما باید به ندای امام(قدس سره) لبیک بگوییم، اگر در زمان امام حسین(علیه السلام) نبودیم که او را یاری کنیم، اکنون در زمان خمینی(قدس سره) هستیم، تا رسالت خود را جامه‌ی عمل بپوشانیم.

اگر می‌خواهیم خون شهدای اسلام را به هدر ندهیم، باید از ولایت فقیه و روحانیت مبارز و متعهد پشتیبانی کنیم.

شادی ارواح طیبه‌ی شهدا و امام شهدا صلوات

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − هشت =