مکتب شهید سلیمانی مسیر مشترک تمامی آزادی خواهان جهان در نبرد علیه باطل است

رجبی گفت: شهید سلیمانی اهل تدبیر بود و با حضور فیزیکی و با مدیریت مستقیم نقش بی‌بدیلی را در مدیریت جبهه مقاومت داشتند و بدون شک امروز مکتب شهید سلیمانی مسیر مشترک تمامی حق‌طلبان و آزادی خواهان جهان در نبرد علیه باطل است.

رجبی، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با فراهان خبر با اشاره به ویژگی‌های شهید سلیمانی گفت: اخلاص از ویژگی‌های برجسته شهید سلیمانی بود و کار را برای خدا انجام می‌داد و رهبر معظم انقلاب بار‌ها او را با صفت اخلاص معرفی کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی مرد مأموریت‌های دشوار بود، افزود: مأموریت‌های سخت را با آغوش باز می‌پذیرفت و شجاعت ایشان زبانزد جهان بود.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: ایمان به خدا بود که او را شجاعانه تا خط مقدم نبرد با داعش می‌برد بی‌آنکه ذره‌ای ترس یا تردید به خود راه دهد.

وی گفت: سردار سلیمانی به معنای واقعی یک فرمانده و سرباز شجاع و دلیر و دارای هوش و تعهد مثال زدنی بود، همواره در میدان خطر از همه جلوتر به دل دشمن می تاخت و سربازان در پشت سر او حرکت می کردند و این رمز شکست ناپذیری این سردار مقتدر و شجاع است.

این کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: سردار سلیمانی همیشه مراقب بود که درگیر پست و مقام‌های دنیوی نشود و ساده زیستی دلیل اصلی محبوبیت سردار سلیمانی بود.

رجبی افزود: حاج قاسم هیچگاه پشت میز دیده نشد و همیشه در جبهه‌ها و بیابان‌های برون مرزی برای حفظ کشور و نظام و تأمین امنیت و آرامش مردم منطقه در حال مبارزه و مجاهدت بود.

کارشناس سیاسی اظهار کرد: ساده زیستی و صفای رفتار شهید سلیمانی موجب جذب مردم به این سردار بزرگ اسلام شده بود و این می‌تواند الگوی خوبی برای مدیران باشد.

وی با تأکید بر اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی می‌تواند الگوی مدیران باشد، بیان کرد: مسئولان هم اگر می‌خواهند محبوب مردم باشند، سلیمانی وارد زندگی کنند، ساده‌زیست باشند و به فریاد دل مردم برسند.

رجبی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی اهل تدبیر بود و با حضور فیزیکی و با مدیریت مستقیم نقش بی‌بدیلی را در مدیریت جبهه مقاومت داشتند و بدون شک امروز مکتب سردار سلیمانی مسیر مشترک تمامی حق‌طلبان و آزادی خواهان جهان در نبرد علیه باطل است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =