بهره‌برداری از پروژه‌های تفرش

گزارش اجمالی از پروژه‌های هفته دولت در شهرستان تفرش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ندای تفرش»؛ همزمان با هفته دولت ۴۶ پروژه عمرانی، اقتصادی و محرومیت‌زدایی با صرف اعتباری بالغ‌ بر ۱۲۲ میلیارد تومان بهره‌برداری رسید.

این پروژه‌های با حضور فرزاد مخلص الائمه استانداری مرکزی، معاون استاندار، ولی الله بیاتی نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی، جواد اتابکی فرماندار تفرش، حجت الاسلام اجرایی امام جمعه شهرستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

روز شنبه ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۳ در ساعات اولیه مسئولان با حضور در یادمان شهدای گمنام شهرستان با شهدا میثاقی دوباره کردند.

سپس در منزل جانباز سرافراز حاج منصور حیدری حاضر شده و با ایشان دیدار و با اهداء لوح از جانفشانی، صبر و استقامت این جانباز و رزمنده قهرمان تقدیر نمودند.

اولین پروژه افتتاح پروژه های توزیع برق در تفرش به مناسبت هفته دولت – با اعتباری بالغ بر ۱۷۵ میلیارد ریال بود که در این مراسم پروژه کابلکشی فشار متوسط زمینی میدان امام خمینی (ره) تفرش ، با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال به عنوان پروژه برتر ، مورد بهره برداری رسمی قرار گرفت.

بهره‌برداری از ۲۱ پروژه عمرانی دهیاری‌های بخش مرکزی شهرستان تفرش

تفرشی رئیس بنیاد مسکن تفرش در این بهره‌برداری با اشاره به تامین قیر مورد نیاز دهیاری‌ها گفت: بنیاد مسکن شهرستان با مشارکت در اجرای طرح‌های هادی و بهسازی روستایی میزان ۳۹۴ تُن قیر رایگان را برای آسفالت ۲۱ روستا تامین کرد.

درودیان بخشدار مرکزی تفرش گفت: تعداد ۲۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۵۳ میلیارد ریال، شامل آسفالت روستاهای شهراب، بازرجان، نقوسان، کهک، دنیجرد، کنگران و سنگ فرش روستاهای آسیاب جلال، کهلو سفلی، شهراب، کهک، فرک و همچنین جدول گذاری در روستاهای کنگران، دادمرز، کندج، شهراب، سفید شبان، جفتان، دارستان و اجرای دیوار حائل روستاهای دادمرز، شهراب و زاغر بوده است.

بهره برداری از پروژه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با حضور استاندار مرکزی

مهرداد جهانی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به پروژه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در شهرستان تفرش گفت: اجرای ۲۲ کیلومتر روکش آسفالت محور تفرش، خرازان، خانک، ساخت راه روستایی وسمق، هفتیان به طول ۴ کیلومتر و ساخت راه روستایی دربر، ثمردشت به طول ۵ کیلومتر از جمله پروژه‌های این سازمان هستند که با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در شهرستان تفرش انجام شده است.

بهره‌برداری از پروژه بخش آب و خاک شهرستان تفرش با حضور استاندار مرکزی

قشقایی مدیر جهاد کشاورزی تفرش گفت: احیاء و مرمت ۴ رشته قنات به طول ۵۰۰ متر، ۳مورد انتقال آب کشاورزی به طول ۳۸۷۰ متر و پرورش ماهی قزل‌آلا در قفس از جمله پروژه‌های این مجموعه که در ۸ روستا و برای ۱۶۶ خانوار به بهره‌برداری رسیده است.

همچنین طرح پرورش ماهی در قفس در سد کشه شهرستان تفرش به بهره‌برداری رسید.

ظرفیت تولید ماهی قزل آلا در این طرح ۱۰۰ تن بوده که در فاز اول ۲۰ تن آن با سرمایه گذاری ۸ میلیارد ریال با اشتغال مستقیم ۳ نفر آماده بهره برداری است.

انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + نوزده =