آغاز توزیع گوشت گرم در تفرش

فرماندار تفرش گفت: با پیگیری‌های انجام شده مقرر گردید در مرحله اول یک تُن گوشت گرم گوساله با قیمت مصوب 299 هزار تومان در سطح شهرستان توزیع شود

جواد اتابکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ندای تفرش»؛ با اشاره به توزیع گوشت گرم در سطح شهرستان تفرش خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های دولت تنظیم بازار است که با توجه به افزایش قیمت گوشت در بازار و جهت حمایت از خانواده‌ها مقرر شد گوشت گرم گوساله در سطح کشور توزیع شود؛ که استان مرکزی هم توزیع گوشت گرم را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده مقرر گردید در مرحله اول یک تُن گوشت گرم گوساله با قیمت مصوب ۲۹۹ هزار تومان در سطح شهرستان توزیع شود و در صورت استقبال مردم توانایی افزایش این میزان در مراحل بعدی وجود دارد.

فرماندار تفرش خاطرنشان کرد: این گوشت‌ها در استان تولید و بسته بندی می‌شود و دارای کیفیت خوبی است؛ به علت گرم بودن گوشت و عدم انجماد آن باید در اسرع وقت در اختیار مردم قرار گیرد.

لازم به ذکر است براساس اعلام مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان تفرش امروز پنجشنبه ۸ شهریور ماه توزیع گوشت گرم گوساله در بسته های دو کیلویی و به قیمت هر کیلو ۲۹۹ هزار تومان در دو مکان ترخوران، محله پایین، مرغ فروشی آقای رشیدی و میدان باغ ملی، فروشگاه تعاون روستایی در حال انجام است.

انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =