بهره‌برداری از ۱۳ پروژه برق در تفرش

مدیر توزیع برق شهرستان تفرش گفت: در هفته دولت ۱۳ پروژه در حوزه برق با اعتباری بالغ بر ۱۷۵ میلیارد ریال در تفرش به بهره برداری خواهد رسید.

محمد صاحب الزمانی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «ندای تفرش»؛ با اشاره به بهره‌برداری از پروژه های حوزه برق در شهرستان تفرش در هفته دولت گفت: در هفته دولت امسال ۱۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۷۵ میلیارد ریال در شهرستان تفرش به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر توزیع برق تفرش افزود: مهمترین پروژه حوزه برق سال جاری جابه جایی شبکه فشار متوسط هوایی حدفاصل گردنه عبدل آباد تا ابتدای جاده آهو به طول ده کیلومتر و اعتبار بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال بوده که بدلیل حجم بالا و مسیرهای صعب العبور از زمستان ۱۴۰۲ آغاز و در بهار ۱۴۰۳ تکمیل شده است.

صاحب الزمانی پروژه دارای اهمیت بعدی را احداث کابلکشی فشار متوسط زمینی در میدان امام خمینی (ره) عنوان و اظهار کرد: احداث شبکه فشار متوسط زمینی در میدان امام خمینی (ره) در یک عملیات بی سابقه در مدت زمان ۳ روز با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال اجرا شده که با انجام این پروژه تمام شبکه‌ و سیمهای برق هوایی این منطقه جمع آوری گردید.

وی پروژه قابل توجه بعدی را احداث شبکه فشار متوسط هوایی حد فاصل روستای خانک تا کندج دانست و گفت: این پروژه جابه جایی شبکه هوایی از داخل باغات و اراضی به کنار جاده اصلی به طول ۱۵۰۰ متر بوده که برای اعتبار آن حدوداً ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر توزیع برق تفرش با اشاره به سایر پروژه‌های حوزه برق ادامه داد: اصلاح و بهینه سازی روشنایی معابر بلوار شهید صدوقی با تعویض کابل زمینی با کابل خودنگهدار هوایی ، اصلاح و جابجایی شبکه فشار متوسط هوایی واقع در خیابان دیار کهن روستای طراران پایین، جابجایی پست هوایی کاریر و فنی و حرفه ای جهت جداسازی مشترکین شهری و روستایی، افزایش سطح مقطع سیم فیدر شهر تفرش حدفاصل پست ۶۳ تا شهرک اصناف از عمده طرح های انجام شده در سال جاری بوده است.

صاحب الزمانی خاطر نشان کرد: جابجایی شبکه فشار متوسط و پست هوایی روستای دارستان جهت رفع حریم و انتقال پست هوایی به مرکز ثقل بار، احداث شبکه فشار ضعیف هوایی جهت روشنایی معابر انتهای شهرک معلم، احداث پست هوایی در بلوار صدوقی جنب سالن شهید باباعلی جهت رفع ضعف ولتاژ مشترکین، احداث شبکه فشار ضعیف هوایی جهت تامین برق متقاضیان شهری و روستایی، از دیگر پروژه‌هایی است که در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می رسد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + چهارده =