پایان خاموشی گردنه گیان

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تفرش گفت: در مناقصات انجام شده شش کیلومتر از محور گیلان مراحل نصب تیر و لامپ انجام شده است که با واریز اعتبارات روشن خواهد شد.

روح الله شمسی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «ندای تفرش»؛ با اشاره به روشنایی گردن گیان گفت: طول محور گیان در حدود ۱۰ کیلومتر است که در فاز اول روشنایی این محور، ۱.۵ کیلومتر از ابتدای حوزه راهداری تفرش که ساختمان هلال احمر است پایه گذاری و روشن شد.

وی با اشاره به مناقصه برگزار شده در سال گذشته عنوان کرد: سال گذشته مناقصه‌ای برای حدود سه کیلومتر از مسیر برگزار شد که با توجه به اعتبار پیش‌بینی شده پیمانکار مشخص و عملیات پایه‌گذاری و نصب لامپ انجام شد.

رئیس اداره راهداری تفرش ادامه داد: پیمانکار در مرحله نصب ترانس به علت تورم و بالا رفتن قیمت از ادامه همکاری خودداری کرد و این سه کیلومتر خاموش باقی ماند.

شمسی از برگزار مناقصه در سال جاری خبر داد و بیان کرد: امسال مجوز مناقصه از سازمان راهداری صادر که با پیگیری‌های بیاتی نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی انجام شده اعتبار ملی برای آن صادر و مناقصه برگزار شد.

وی ادامه داد: این مناقصه که برای هشت کیلومتر از مسیر برگزار شد و پیمانکار آن مشخص شد؛ در حال حاضر سه کیلومتر از مسیر نصب تیر، فنداسیون و چراغ آن انجام شده است.

رئیس اداره راهداری تفرش با اشاره به تأمین اعتبار این پروژه خاطرنشان کرد: این محور ۴ ترانس برق نیاز دارد که مراحل ثبت آن در اداره برق انجام شده است که با تزریق اعتبارات شش کیلومتر از محور که کارهای تیر و لامپ آن انجام شده است روشن خواهد شد و باقی مانده مسیر نیز پایه‎‌گذاری خواهد شد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =