توزیع میوه شب عید از ۲۵ اسفندماه در تفرش

مدیر جهاد کشاورزی تفرش گفت: تأمین بالغ بر ۱۵ تُن سیب و ۲۰ تُن پرتقال با قیمت تقریبی ۱۵ درصد زیر قیمت بازار که در دو محل، یکی در مرکز جهاد کشاورزی سابق در خیابان بازار و دیگری تعاونی روستایی در میدان امام خمینی(ره) توزیع خواهد شد.

عزیز قشقایی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «ندای تفرش»، با اشاره به تأمین محصولات مصرفی شهروندان در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان و ایام نوروز در راستای تنظیم بازار محصولات اساسی خانوار، اداره جهاد کشاورزی همانند سنوات گذشته نسبت به تأمین محصولات مصرفی شهروندان فعال می‌باشد.

وی ادامه داد: تاکنون و از طریق مدیریت توسعه بازرگانی سازمان متبوع نسبت به جذب ۱۰ تن برنج و ۸ تن شکر خانوار اقدام گردیده است.

مدیر جهاد کشاورزی به دیگر فعالیت‌ها اشاره و بیان کرد: تثبیت قیمت گوشت قرمز و تدارک روزانه مرغ گرم در شهرستان از دیگر فعالیت‌های این اداره برای این ایام است.

قشقایی در ادامه اظهار کرد: تأمین بالغ بر ۱۵ تُن سیب و ۲۰ تُن پرتقال با قیمت تقریبی ۱۵ درصد زیر قیمت بازار که در دو محل، یکی در مرکز جهاد کشاورزی سابق در خیابان بازار و دیگری تعاونی روستایی در میدان امام خمینی(ره) توزیع خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی با اشاره به بازه زمانی عرضه میوه شب عید بیان کرد: توزیع میوه شب عید از ۲۵ اسفندماه لغایت ۲ فروردین ماه ۱۴۰۳ خواهد بود؛ و در صورت افزایش تقاضا عرضه نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: توزیع خرما در ایام ماه مبارک رمضان نیز در حال پیگیری است.

انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 2 =