گنج یاب هایی که به گنج نرسید

فرمانده انتظامي شهرستان تفرش از کشف 8 دستگاه گنج ياب قاچاق به ارزش 7 ميليارد و 500 ميليون ريال در عمليات هاي پليس اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ندای تفرش»، سعید فراهانی در گفتگو با خبرگزاری پلیس، در تشریح این خبر گفت: روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان تفرش در تحقیقاتی از حضور افرادی برای دستیابی به گنج و عتیقه در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان مطلع شدند و موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.


وی ادامه داد: در دو عملیات جداگانه مأموران یگان امداد و پاسگاه انتظامی بازرجان شهرستان تفرش پس از هماهنگی قضائی با انجام کار اطلاعاتی، موفق به شناسایی دو خودرو سواری شدند.


فرمانده انتظامی شهرستان تفرش بیان کرد: در اقدامی هر دو خودرو توقیف و پس از بازرسی از آنها ۸ دستگاه گنج یاب به همراه متعلقات به ارزش ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.


سرهنگ فراهانی در پایان با بیان اینکه در این رابطه تعداد ۴ نفر دستگیر شدند و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: برخورد قاطع با سوداگران میراث فرهنگی در دستور کار پلیس است و از شهروندان تقاضا می‌شود در صورت اطلاع از فعالیت‌های این دسته از افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با شماره تلفن۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =