انتخابات نماد همبستگی ملی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش گفت: انتخابات ستون فقرات مشارکت سیاسی مردم و نماد همبستگی ملی است

وحید هاشمی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «ندای تفرش» انتخابات را ستون فقرات مشارکت سیاسی مردم و نماد همبستگی ملی دانست و گفت: شرکت در انتخابات ارتباط مستقیمی با آینده نظام و مردم دارد و بر همه اقشار واجب است.

وی با اشاره به حضور آگاهانه در انتخابات اظهار کرد: افراد باید با حضور آگاهانه در انتخابات شرکت کنند چرا که حضور آگاهانه می‌تواند یک فرد واجد الشرایط، دلسوز، متعهد، با سواد و بدون توجه به جناح بندی ها و گروه بندی های سیاسی را شناسایی و انتخاب کند.

هاشمی با بیان اینکه مردم، کم کاری برخی مسئولان را به پای نظام و انقلاب نمی‌ گذارند، افزود: اگر مسئولان وظایف خود را به خوبی انجام دهند و در کنار آن عملکرد و خدمات دولت و نظام به مردم به موقع تبیین و روشنگری شود، میزان اعتماد آنها به نظام و مسوولان افزایش می یابد.

فرمانده ناحیه تفرش با اشاره به مشارکت پرشور مردم در حماسه ۲۲ بهمن امسال اظهار کرد: مردم با وجود مشکلات، در این روز حضور گسترده‌ داشتند چرا که مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند، این مردم هستند که نقش اصلی را برای پیشبرد اهداف نظام بازی می‌کنند.

وی در پایان با اشاره به ماموریت و راهبرد انتخابات خاطرنشان کرد: «رقابت سالم، سلامت انتخابات، امنیت و مشارکت حداکثری» چهار ماموریت و راهبرد مهم در انتخابات است که باید همگی در کنار هم قرار گیرد تا نتیجه مطلوب را حاصل کند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − هشت =