حضور حداکثری در انتخابات با تبیین دستاوردهای انقلاب

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح الله استان مرکزی گفت: تبیین استقلالی که ایران در حال حاضر دارد و یا تبیین دستاوردهای 45 ساله انقلاب در حوزه‌های مختلف مانند علمی و پژوهشی، هوا و فضا، دفاعی، پزشکی و .... که امروزه کشور ما جزء رتبه‌های یکم تا پنج منطقه و یا جهان هستند، می‌تواند باعث حضور حداکثری، تزریق امید و خودباوری به جامعه مخاطب شود.

زهرا غفاری مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «ندای تفرش»، با اشاره به انتخابات پیشرو در کشور گفت: انتخابات با توجه به اهمیتی که در بُرهه کنونی دارد و صحبت‌هایی که مقام معظم رهبری فرمودند، تکلیف را برای همگان معین کرده است.

 وی با توجه به سخنان رهبری بیان کرد: توصیه‌های رهبر معظم انقلاب نسبت به بحث انتخابات مشارکت حداکثری و حرکت عمومی است.

غفاری ادامه داد: در بحث مشارکت عمومی، هرکسی که در این نظام کار می‌کند باید اقدامات خوبی را انجام دهد.

مسئول بسیج جامعه زنان استان مرکزی یکی از مواردی که در این سال‌ها مغفول مانده و کمتر به آن پرداخته شده است را تبیین دستاوردهای ۴۵ ساله انقلاب دانست و تصریح کرد:

در بحث تبینی، باید دستاوردهای انقلاب اسلامی در ۴۵ سال اخیر تبیین شود چرا که قشر نوجوان و جوان ما به دلیل عدم آگاهی از این دستاوردها و فعالیت زیاد دشمنان از طریق رسانه و فضای مجازی در حال تزریق ناامیدی به این بدنه جامعه هستند و این دستاوردها  به طور مطلوبی به قشر نوجوان ارائه نشده است.

وی یکی از راهکارهای حضور حداکثری و تزریق امید به جامعه را  تبیین استقلال کشور دانست و گفت: تبیین استقلالی که ایران در حال حاضر دارد و یا تبیین دستاوردهای ۴۵ ساله انقلاب در حوزه‌های مختلف مانند علمی و پژوهشی، هوا و فضا، دفاعی، پزشکی و …. که امروزه کشور ما جزء رتبه‌های یکم تا پنج منطقه و یا جهان هستند، می‌تواند باعث حضور حداکثری، تزریق امید و خودباوری به جامعه مخاطب شود.

غفاری ادامه داد: برای ایران دستاوردی مهمتر از این نیست که در بهمن‌ماه تواست یک رژیم منحوس ۲هزار و ۵۰۰ ساله‌ای که روش و شیوه حکمرانی آن دیکتاتوری بود و به صورت سلسله پادشاهی به نفر بعدی بدون نقش و حضور مردم داده می‌شد را منقرض کند.

مسئول بسیج جامعه زنان استان مرکزی با اشاره به مردم سالاری دینی در کشور عنوان کرد: امروز افتخار ما این است که در نظام اسلامی، مردم سالاری دینی حاکم است؛ در مردم سالاری دینی، مردم نقش اساسی در انتخاب دارند که حتی رهبر جامعه که به طور غیر مستقیم (توسط خبرگان رهبری) و حتی نظارت بر عملکرد رهبری تماماً حضور و نقش مردم را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به قدرت ایران در منطقه تصریح کرد: یکی دیگر از مباحث تبینی مقایسه وضعیت امروزه کشور با کشورهای منطقه است؛ با توجه به وضعیت کنونی که در منطقه حاکم است ایران توانسته است به عنوان یک کشور قدرتمند در منطقه حاضر باشد و حتی امروزه اگر ابرقدرت‌های جهان بخواهند در منطقه تحولی ایجاد کنند نظر ایران برای آن‌ها بسیار مهم است.

غفاری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب ادامه داد: رهبر معظم انقلاب از این قدرت به عنوان «عصر جدید» یاد می‌کنند؛ که این نشان دادن قدرت ایران به نوجوانان و جوانان باعث امیدآفرینی در آنان می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان با اشاره به فعالیت دشمنان در جهت کمرنگ شدن حضور مردم در انتخابات بیان کرد: امروز دشمنان اسلام در خارج از کشور با فعالیت زیادی که در فضای مجازی و رسانه دارند در حال تزریق این هستند که مردم پای صندوق‌های رأی نیایند و در انتخابات شرکت نکنند و عوامل نفوذی که در داخل کشور هستند با شعار تحریم انتخابات به صحنه آمده‌اند تا از مشارکت و حضور گسترده مردم جلوگیری کنند.

غفاری در پایان خاطرنشان کرد: مردم ایران باید آن بصیرتی را که مد نظر رهبری است را داشته باشند، نقشه دشمن را بشناسند و رهبر را به عنوان دیدبان این جامعه مد نظر قرار دهند چرا که اصل حفظ نظام اسلامی است و همگان باید برای حفظ آن تلاش ‌کنند.

 

انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 3 =