گزارش اجمالی تولیدمحتوا بسیج تفرش

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش گفت: مرحله دوم رویداد تولید محتوا در بازه زمان عملیاتی ۱۵ روزه بوده است که طی جلسات متعددی با بسیج دانش‌آموزی، آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

سرهنگ وحید هاشمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی ندای تفرش؛ با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: «عرصه فرهنگی عرصه جهاد است. اگر از فضای مجازی غافل شویم اگر نیروهای مؤمن و انقلابی این میدان را خالی کنند مطمئنا ضربه خواهیم خورد. هر کس به اندازه وسع و توان و هنر خود باید در این میدان حضور یابد.»


هاشمی اظهار کرد: سازمان فضای مجازی شهرستان تفرش با هدف شناسایی استعدادهای برتر تولید محتوا در شهرستان اقدام به برگزاری دو مرحله رویداد تولید محتوا کرد.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش دو مرحله رویداد را به شرح ذیل عنوان کرد: اولین مرحله در اردیبهشت ماه با حضور بیش از ۵۰ کارآموز در قالب آموزش نرم افزار اینشات برگزار شد و رویداد دوم همزمان با هفته بسیج در قالب مسابقه در شش رشته و دو سطح مبتدی و حرفه ای برگزار شد.

وی با اشاره به بازه زمانی حدوداً دو هفته‌ای در برگزاری رویداد تولید محتوا تصریح کرد: مرحله دوم رویداد تولید محتوا در بازه زمان عملیاتی ۱۵ روزه بوده است که طی جلسات متعددی با بسیج دانش‌آموزی، آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.


هاشمی ادامه داد: همچنین با حضور در ۱۰ مدرسه دخترانه و پسرانه ضمن توضیح روند رویداد پیش ثبت نام این رویداد انجام شد که در مرحله پیش ثبت نام بالغ بر ۱۳۰ نفر ثبت نام کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش به تعداد شرکت کنندگان اشاره و بیان کرد: در زمان مسابقه بیش از ۱۰۰ شرکت کننده حضور داشتند که ۸۷ اثر به دبیرخانه رویداد ارسال شد؛ که نهایتا با حضور ۴ داور و ۲ ناظر، ۷۵ اثر توسط داوران تایید شد.

وی خاطرنشان کرد: داوری تمامی کارها بعد از دو روز به پایان رسید و با تایید ناظران دومین رویداد تولید محتوای شهرستان با معرفی ۱۱ اثر برتر به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 11 =