شکست آمریکا از طبس تا غزه

معاون فرهنگی سند راهبردی رزمندگان ستاد کل نیروی‌های مسلح گفت: هرجا که آمریکا عملیاتی انجام داده است چون عملیات ظالمانه، غیر انسانی، علیه بشیریت و صلح بوده و جنایت جنگی است همیشه با شکست مواجه شده است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار دکتر داود غیاثی راد معاون فرهنگی سند راهبردی رزمندگان ستاد کل نیروی‌های مسلح در گفتگو با خبرنگار اجتماعی ندای تفرش؛ با اشاره به بزرگترین شکست هیمنه آمریکا گفت: بزرگترین شکست هیمنه آمریکا در صحرای طبس اتفاق افتاد و آمریکا ضربه شدیدی خورد.

سردار غیاثی راد از خاطرات دبیر شورای عالی امنیت ملی آمریکا یاد و اظهار کرد: طبق نوشته و مستند برژینسکی که در خاطرات خود از شکست طبس این‌چنین می‌گوید:« رئیس جمهور آمریکا آنچنان مستاصل و ناراحت شد که تاکنون من ندیده بودم که رئیس جمهور بزرگ و ابرقدرت اینگونه ناراحت شود و بگوید عملیات دلتا شکست خورد مگر معجزه مسیح باشد.»

معاون فرهنگی سند راهبردی رزمندگان ستاد کل نیروی‌های مسلح ادامه داد: به فرموده امام خمینی(ره) شن‌ها مامور خدا بودند یعنی طوفان شن باعث شد هلیکوپتر با هواپیما برخورد کند و آتش بگیرد که این حادثه به جهانیان یک پیام را داد، خدا با انقلاب اسلامی است و عظمت مردم ایران که از دست غیب یاری می‌شود عظمت بزرگی است.

وی شکست آمریکا در طبس را مقدمه شکست‌های دیگر دانست و تصریح کرد: شکست هیمنه آمریکا در طبس شکست‌‌های بعدی داشت که یکی از آن‌ها شکست غزه است؛ آمریکا جریان طبس و شکست عملیات نقاب را زمینه و بهانه‌ای برای جنگ و حمله به ایران قرار داد پس در نتیجه صدام را ۸ سال مامور کرد تا با ایران وارد جنگ شود که عاقبت صدام را همگان دیدند.

سردار غیاثی راد با اشاره به کمک آمریکا به اسرائیل در حمله به غزه بیان کرد: هرجا که آمریکا عملیاتی انجام داده است چون عملیات ظالمانه، غیر انسانی، علیه بشیریت و صلح بوده و جنایت جنگی است همیشه با شکست مواجه شده است؛ در ماجرای حمله به غزه نیز سرنوشت همانند طبس است و باعث شکست هیمنه آمریکا می‌شود.

معاون فرهنگی سند راهبردی رزمندگان ستاد کل نیروی‌های مسلح خاطرنشان کرد: عملیات طبس و غزه بهم ارتباط دارد چرا که هر دو جنایت آمریکا است و طبق فرمایشات امام خامنه‌ای(مدظله العالی) امیدواریم به زودی پیروزی غزه را ببینیم که این هم شکست دیگری برای آمریکا باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =