نابودی اسرائیل از درون خواهد بود

مسئول بسیج جامعه زنان استان مرکزی گفت: سربازان و فرماندهان اسرائیلی بار روانی این شکست را سال‌های سال با خود حمل خواهند کرد.

غفاری مسئول بسیج جامعه زنان استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی ندای تفرش؛ عملیات طوفان الاقصی را یکی از پیچیده‌ترین عملیات‌های جبهه مقاومت در طول اعصار مختلف دانست و گفت: آنچه که در این عملیات اتفاق افتاد علیه رژیم غاصبی بود که سال‌ها مدعی بود پیچیده‌ترین و سازمان یافته‌ترین سیستم اطلاعاتی و جاسوس را دارد.

غفاری اظهار کرد: تحقیری که اسرائیل از این حملات خورد بسیار فراتر از یک جنگ معمولی بود که به گفته مقام معظم رهبری:« رژیم غاصب صهیونیستی، هم از لحاظ نظامی، هم از لحاظ اطّلاعاتی، یک شکست غیر قابل ترمیم خورده….»

مسئول بسیج جامعه زنان، با اشاره به بار روانی این تحقیر برای سربازان اسرائیلی تصریح کرد: سربازان و فرماندهان اسرائیلی بار روانی این شکست را سال‌های سال با خود حمل خواهند کرد؛ نابودی اسرائیل نه توسط جبهه مقاومت بلکه از درون رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: شکست استراتژیکی و راهبردی اسرائیل در این حمله بر همگان آشکار شد و توان رزمی که حماس از خود به نمایش گذاشت نشان داد دوره‌ای که در پیشرو است بسیار شگفتی‌آور تر خواهد بود؛ هدف دو نیم کردن اسرائیل است.

غفاری با اشاره به ایجاد تمدن اسلامی، خاطر نشان کرد: این حرکت می‌تواند آغاز تمدین اسلامی باشد که در پی آن بتوان به سمت قدس حرکت و در مسجد الاقصی نماز را اقامه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 6 =