امروزه زنان خط مقدم جنگ فرهنگی هستند

مدیر حوزه علمیه خواهران تفرش به رسالت بسیار سنگین‌ زنان در دوره کنونی اشاره کرد و گفت: اگر دیروز کشور با تهاجم نظامی دشمن روبرو بود، امروز با شبیخون فرهنگی او مواجه است پس با ایمان و توکل بر خدا و تلاش بیشتر در راه شکست دشمن و بالندگی و پیشرفت کشور باید قدم برداشت و این رسالت سنگین‌تری بر دوش زنان قرار می‌دهد.

نرجس سادات موسوی طلب مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان تفرش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی ندای تفرش به اقتدار، پیشرفت و عظمت امروز  زنان در جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: تمامی این پیشرفت‌ها در عرصه‌های مختلف علمی، مدیریتی، فرهنگی، ورزشی، هنری و … مرهون مقاومت، ایثار و پایداری شهدا، جانبازان و ایثارگران و خانواده معززشان در دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از آن است.

موسوی طلب اظهار کرد: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب که می‌فرمایند: «دوران هشت سال دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی می‌باشد، باید این تجربه درس آموز دفاع مقدس، سرمشق همیشگی زنان و دختران ایران و الگوی موفقی در برابر چشمان ملت‌های مسلمان جهان باشد.»

مدیر حوزه علمیه ادامه داد: نقش پراهمیت مادران و همسران رزمندگان دوران دفاع مقدس اینگونه بود که زنان شجاع و فداکار دوشادوش مردان به دفاع پرداختند و با خلق حماسه‌های شجاعت و دلاوری دوست و دشمن را متحیر کردند.

وی نقشه دشمنان را نابودی جامعه اسلامی معرفی و تصریح کرد: امروز که نقشه‌ دشمن نابودی جامعه اسلامی با هدف قرار دادن زن و خانواده است، بصیرت و آگاهی لازمه دفاع و حفظ کیان ایران اسلامی است.

موسوی طلب درک جنگ فرهنگی را راهکاری برای مقابله با نقشه‌های دشمن دانست و بیان کرد: زنان فهیم ایران اسلامی با دشمن شناسی عمیق و درک جنگ فرهنگی و با هوشیاری و پافشاری بر ارزش‌های دفاع مقدس و حضور مقتدارنه در میدان نبرد و خط مقدم می‌توانند نقشه‌های دشمن را خنثی نمایند.

مدیر حوزه علمیه به رسالت بسیار سنگین‌ زنان در دوره کنونی اشاره و خاطرنشان: اگر دیروز کشور با تهاجم نظامی دشمن روبرو بود، امروز با شبیخون فرهنگی او مواجه است پس با ایمان و توکل بر خدا و تلاش بیشتر در راه شکست دشمن و بالندگی و پیشرفت کشور باید قدم برداشت و این رسالت سنگین‌تری بر دوش زنان قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =