دشمن از رسانه‌ها برای درهم آمیختن حق و باطل بهره برد

فرمانده ناحیه تفرش گفت: دشمن از ابزارها، تکنیک‌ها، نرم افزارها و رسانه‌های مختلف آنقدر با مهارت و زیبایی بهره می‌گیرد تا تمام حق و باطل را در هم آمیزد و به خورد افکار عموم مردم ‌دهد.

سرهنگ پاسداری سیدمحمدمهدی میرهادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش در گفتگو با خبرنگار ندای تفرش ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، چهار دلیلی را که دشمن به واسطه آن در جنگ ترکیبی آمریکایی صهیونیستی که در سال ۱۴۰۱ به راه انداخت و سیلی سختی از انقلاب و نظام اسلامی ایران خورد را عنوان کرد و گفت: اولین دلیل رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب بود و دومین دلیل حضور خواص در صحنه و جهاد تبیین آنها که باعث شد بینش و بصیرت مردم بالا برود.

میرهادی ادامه داد: سومین دلیل مردم صف خود را از ضدانقلاب، سلطنت‌طلبان، تجزیه طلبان، منافقان و بدخواهان این نظام و انقلاب جدا کردند.

فرمانده ناحیه تفرش هوشیاری را از دیگر دلایل شکست دشمن دانست و اظهار کرد: هوشیاری، نرمش قهرمانانه و قدرت سخت بازدارنده نیروهای مسلح کشور باعث شد دشمن سیلی سختی بخورد.

وی به برخی رونمایی‌ها از اتفاقات یک سال گذشته اشاره و تصریح کرد: بعد از گذشت یک‌سال از وقایع شهریور ۱۴۰۱، نظام از چهره واقعی پشت پرده‌ها و دست‌های آهنین و مخملی که جریانات را هدایت می‌کرد رونمایی کرد و چهره واقعی نظام اسلامی در نوع مواجهه و برخورد با فریب خوردگان، جاهلان داخلی و لیدرها، منافقان و استکباربیرونی را به نمایش گذشت.

میرهادی ادامه داد: این برخوردها و رونمایی‌ها موجب شد تا مردم به این فهم درست برسند که اگر مشکلاتی در کشور هست؛ که هست آن را می‌بایست با روش‌های خاص خود برطرف نمایند نه اینکه امنیت و تمامیت ارضی کشور را مورد هجمه قرار دهند.

فرمانده ناحیه تفرش به حضور مردم اشاره کرد و اظهار کرد: مردم ما مردمی بسیار آگاه، فهیم و پای کار هستند که کشورشان، امنیت‌شان و رهبرشان را دوست دارند؛ به برخی شیوه‌های مدیریتی، مشکلات اقتصادی، اختلاس‌ها، رانت‌ها و … اعتراض دارند و همچنان خواستار حل شدن آن هستند که امید است قوای سه گانه نظام برای رفع آن بیش از پیش تلاش کنند.

وی درهم آمیختن حق و باطل در آخرالزمان را عنوان و بیان کرد: در آخرالزمان آنقدر جریان حق و باطل به هم نزدیک می شود که تشخیص آن سخت و نگه داشتن ایمان همانند نگه داشتن آتش روی کف دست است.

میرهادی بیان کرد: دشمن از ابزارها، تکنیک‌ها، نرم افزارها و رسانه‌های مختلف آنقدر با مهارت و زیبایی بهره می‌گیرد تا تمام حق و باطل را در هم آمیزد و به خورد افکار عموم مردم ‌دهد.

فرمانده ناحیه تفرش بالابردن سواد رسانه مردم را یکی از راهکارهای کم هزینه برای جلوگیری از جنگ‌های فیزیکی دانست و عنوان کرد: بالابردن سطح سواد رسانه عموم مردم و کمک به تشخیص حق از باطل در روایت اول در هر حادثه‌ و روایت درستی در مقابل روایات دروغ رسانه های دشمن می تواند تاثیر خود را به موقع بگذارد؛ در غیر این صورت مردم خود تبدیل به سرباز‌های بدون جیره و مواجب دشمن خواهند شد.

وی ادامه داد: دشمن با تغییر در نگرش و باورهای مردم با سرعت بالا، بدون پرداخت هزینه گزاف جنگ‌های فیزیکی به اهداف خود می‌رسد؛ در نتیجه با استفاده از سربازهای مسخ شده و با کمترین هزینه می‌تواند نظام و انقلاب را به نابودی و کشور را به استثمار خود در آورد.

میرهادی خاطرنشان کرد: با به موقع، درست، خلاقانه و بهره گرفتن از تمام ظرفیت‌های فضای مجازی و حقیقی می‌توان امپراطوری دروغ پروری غرب را به بند کشید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + سیزده =