مردم به خوبی از جنایات منافقین آگاه هستند

عضو هیئت‌رئیسه مجلس گفت: اعمال و جنایات منافقین هیچ‌گونه توجیهی ندارد و مردم به خوبی از جنایات آنان آگاه هستند.

به گزارش ندای تفرش به نقل از دیار آفتاب؛ سازمان مجاهدین خلق از جمله گروه‌‌‌‌‌‌های تروریستی شناخته‌شده در جهان است که از ۳۰ خرداد سال ۱۳۶۰، حیات خود را در مبارزه مسلحانه با مردم ایران تعریف کرد و به ترور در سال‌های ابتدای دهه شصت پرداخت که براساس آمارها بیش از ۱۷ هزار نفر از شخصیت‌های سیاسی و مردم عادی به دست عوامل این گروه به شهادت رسیدند.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان و عضو هیئت‌رئیسه مجلس اظهار داشت: منافقین حدود ۱۷ هزار نفر از زن و مرد و کودک بی‌گناه را به وسیله ترورهای کور در کوچه و خیابان‌ها به گلوله بستند و در بسیاری از اماکن بمب‌گذاری کردند.

وی افزود: منافقین روزی شعار ضد امپریالیسم می‌دادند اما اکنون در دامن امپریالیسم از آمریکایی‌ها و سازمان‌های جاسوسی پول دریافت می‌کنند و چرا به صدام به عنوان دشمن ایران و ملت ایران پناه آوردند؟

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: منافقین هیچ‌گاه به ایران و اسلام علاقه نداشتند و حتی به دنبال فریب امام نیز بودند که موفق نشدند.

حجت‌الاسلام سلیمی ادامه داد: منافقین با دریافت اسلحه و بمب از سازمان‌های جاسوسی در ایران حمام خون به راه انداختند و بسیاری از جوانان را فریب دادند تا در خدمتشان کار کنند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی از جنایات منافقین گفت: منافقین در اوایل انقلاب به بهانه آش نذری در هنگام افطار به درب خانه‌های مردم می‌رفتند و زمانی که شخص به جلوی درب خانه می‌آمد به‌وسیله اسلحه به او و خانواده‌اش حمله و تیراندازی می‌کردند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس در پایان تصریح کرد: اعمال و جنایات منافقین هیچ‌گونه توجیهی ندارد و مردم به خوبی از جنایات آنان آگاه هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =