موقعیت کشور حساس است/ باید تلاش و کوشش خود را در راه اسلام به کار برید

شهید حمید حاج‌ نقی: کم کم احساس می کنم که می توانم شاهد زیبای شهادت را در آغوش بگیرم و می دانم که به زودی به شهادت خواهم رسید.

شهید حمید حاج‌ نقی فرزند غلامعلی، در تاریخ ۱۰ شهریور ۱۳۴۵ در شهرستان تفرش، محله ی میانده در خانواده ی مذهبی چشم به جهان گشود و در سایه ی مهر مادر و لطف پدر تربیت شد و پرورش یافت.
دوران کودکی را پشت سر گذاشت و وارد دبستان مصطفی مشیری شد و مقطع ابتدایی را با موفقیت پشت سر گذاشت و وارد مدرسه ی راهنمایی شهید چمران گردید.
از همان بدو تاسیس ستادهای مقاومت در مساجد، ثبت نام و مشغول فعالیت شد و شبها به همراه دیگر بسیجیان به گشت و پاسداری می پرداخت.
این عزیز شهید، علاقه ی زیادی به مراسم عزاداری و شبیه خوانی اهل بیت رسول الله(ص) داشت و به نقل از دوستان نزدیک، برای رسیدن به مراسم تعزیه، در کلاس درس لحظه شماری می کرد و با تعطیل شدن کلاس، مسافت مدرسه ی راهنمایی شهید چمران تا حسینیه ی میانده را می دوید و هر سال مراسم شام غریبان بچه های فاطمه(س) را برگزار می نمود و لباس عزا به تن و شمع سوزان به دست، حسینیه به حسینیه می گشت و نغمه ی” گلی گم کرده ام، می جویم او را ” سر می داد.
سر انجام بعد از سه نوبت حضور در جبهه های حق علیه باطل، در تاریخ ۱۱ آبان ۱۳۶۱، عملیات محرم و در منطقه‌ی عین خوش، به فیض عظیم شهادت نایل آمد و روح بلند و قدسی این عزیز با روح شهدای کربلا هم نشین شد و به آقا و سید و سالار شهیدان پیوست.
پیکر شهید حمید حاج نقی توسط همرزم و همشهری شهید، تیر بارچی گروهان، شهید مهدی نوروزی از کمین به محور منتقل و پس از انتقال به تفرش، در گلزار شهدای بهشت معصومه(س)، در آغوش خاک به ودیعت نهاده شد.

حضورش در بزم شهیدان گرامی باد.

روییده گل شقایق از خاک شهید
باریده پیام از لب پاک شهید
با عطر صنوبران خونین شویید
با دست خدا ،پیکر صد چاک شهید

فرازهایی از وصیتنامه ی شهید:

کم کم احساس می کنم که می توانم شاهد زیبای شهادت را در آغوش بگیرم و می دانم که به زودی به شهادت خواهم رسید.
برادران و خواهران! موقعیت کشور حساس است؛ پس باید تلاش و کوشش خود را در راه اسلام عزیز به کار برید.
مردم عزیز و حزب الله! این نعمت خدا را و این محبت خدا وند را، امام خمینی را قدردانی کنید؛ اگر اینطور نکنید، کفران نعمت کرده اید.
پدر و مادرم! خوشحال باشید که امانتی را که خدا به شما سپرده بود، به بهترین وجه تحویل دادید و خدا اجر شما را خواهد داد.
والسلام.
اللهم لک الحمد حمد الشاکرین

شادی ارواح طیبه‌ی #شهدا و امام شهدا صلوات

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =