تشیع شهید گمنام با تمثیل از شهادت علی اکبر علیه السلام

شاه حسینی اظهار کرد: با عنایت شهدا تعداد 10 عدد سبد کالا به ارزش تقریبی هر سبد کالا، ده میلیون ریال تهیه شد.

مصطفی شاه حسینی مسئول مرکز نیکوکاری حضرت امام حسین علیه السلام تفرش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی ندای تفرش؛ در خصوص سبدکالاهایی که همزمان با اجلاسیه شهدای تفرش برای خانواده های نیازمند تهیه و توزیع شد، گفت: در جلسه ی برنامه ریزی اجلاسیه شهدا مصوب شد که تعدادی سبد کالا مضاعف بر سبدکالاهای گذشته تهیه و توزیع شود.

شاه حسینی اظهار کرد: با عنایت شهدا تعداد ۱۰ عدد سبد کالا به ارزش تقریبی هر سبد کالا، ده میلیون ریال و شامل برنج، روغن، حبوبات و سایر اقلام مورد نیاز در این بسته ها تهیه شد.


مسئول مرکز نیکوکاری امام حسین علیه السلام با اشاره به ایده جدید تلفیق تعزیه و تشیع شهدا که در مراسم اجلاسیه اجرایی شد، بیان کرد:برگزاری قسمتی از تشیع شهدا همراه با اجرای تعزیه و شبیه خوانی توسط گروه تعزیه سیدالشهدا علیه السلام برای اولین بار در شهرستان تفرش اجرا شد.

وی افزود: طراحی تابوت شهید با لباس خونی و کلاهخود با تمثیل از شهادت علی اکبر علیه السلام اجرا شد؛که همراه با ورود شهید گمنام روضه علی اکبر علیه السلام هم خوانده شد.

شاه حسینی خاطر نشان کرد: در میان تمامی یادواره های شهدا در تفرش این برنامه بی نظیر بوده است و استقبال خیلی خوبی مردم از برنامه کردن

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − یازده =