فراخوان ثبت نام زائران حج تمتع در استان مرکزی/ شرایط انجام پروازهای حج امسال از فرودگاه اراک فراهم نیست

مدیر حج و زیارت استان مرکزی گفت: دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع تا تاریخ ۳۱ خردادماه سال ۱۳۸۶ می‌توانند برای ثبت‌نام در کاروان‌های حج تمتع سال ۱۴۰۲ استان مرکزی اقدام کنند.

به گزارش ندای تفرش به نقل از دیار آفتاب؛ علی‌اکبر زوار مدیر حج و زیارت استان مرکزی با اشاره به فراخوان ثبت‌نام زائران حج تمتع در استان مرکزی اظهار داشت: تمامی دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ ۳۱ خردادماه سال ۱۳۸۶ می‌توانند برای ثبت‌نام در کاروان‌های حج تمتع سال ۱۴۰۲ استان مرکزی اقدام کنند.

وی ادامه داد: این افراد می‌توانند به یکی از کاروان‌های حج استان مرکزی و یا به سامانه رزرو حج تمتع ۱۴۰۲ به آدرس اینترنتی tamatoreserve.haj.ir مراجعه و نسبت به رزرو و قطعی کردن ثبت‌نام خود اقدام کنند.

زوار تصریح کرد: واجدین شرایط اعزام به حج تمتع که تاکنون در کاروان‌ها ثبت‌نام نکرده‌اند و همچنین اولویت‌های جدید اعلام‌شده برای تکمیل ظرفیت‌، باید در اسرع وقت نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند.

مدیر حج و زیارت استان مرکزی با بیان اینکه کاروان حج تمتع استان هفتم ذی‌القعده اعزام می‌شود ادامه داد: امسال یک هزار و ۴۳۵ زائر استان مرکزی در قالب ۹ کاروان برای انجام مناسک حج تمتع به سرزمین وحی اعزام می‌شوند که تاکنون یک هزار و ۲۹۹ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

زوار در پاسخ به سؤالی در رابطه با برقراری پروازهای حج تمتع از فرودگاه اراک نیز گفت: کاروان‌های ما به دو بخش مدینه‌قبل و مدینه‌بعد تقسیم می‌شوند لذا بحث اصلی در این خصوص تأمین و تدارک هواپیما در فرودگاه اراک برای انجام این پروازهاست که به نظر می‌رسد با توجه به شرایط فعلی برای امسال امکان‌پذیر نیست.

به گفته مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در حج تمتع سال جاری حدود ۸۸ هزار زائر و خدمه از فرودگاه‌های کشور عازم خانه خدا خواهند شد که حدود ۶۲ هزار نفر از این زائران از ۲۰ فرودگاه استان‌ها و حدود ۲۵ هزار نفر نیز از تهران به سرزمین وحی مشرف می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 1 =