آمریکائی‌ها باید عملیاتی نشان دهند اهل مذاکره و پایبند به تعهدات هستند/مقاومت جزء اصول انقلابی و هویت ملت ایران است

آصفری گفت: آمریکائی‌ها باید بدانند با فشار نمی‌توانند ملت ایران را تسلیم کنند و مقاومت جزء اصول انقلابی و هویت ملت ایران است و جمهوری اسلامی مظهر اعتقاد دینی مردم و ناشی از نگاه انقلابیِ برخاسته‌ی از دین به مسائل جهان و کشور است.

به گزارش فراهان خبر؛ محمدحسن آصفری، نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در گفتگو دیار آفتاب؛ با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار تصویری با مردم قم به مناسبت حماسه نوزدهم دی‌ماه گفت: تسلیم نشدن در مقابل با دشمنان مستکبر و زورگو از اصول انقلاب اسلامی است و در طول ۴۲ سال گذشته دشمنان هرگونه تهدیدی را علیه ملت و انقلاب اسلامی انجام داده‌اند ولی با ایستادگی و هوشیاری ملت ایران در تمام راهبردهای خود با شکست جدی مواجه شده‌اند و تهدیداتی که دشمنان علیه ایران اسلامی انجام داده‌اند هرکدام از آنها اگر علیه یک کشور دیگر بود به‌راحتی آن را ساقط می‌کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه نظام جمهوری اسلامی همواره مورد عنایت خداوند بوده و مردم هم بزرگترین پشتوانه انقلاب هستند توطئه های دشمنان در طول ۴۲ سال گذشته به سرانجام نرسیده و ملت ایران با اعتماد به نصرت الهی بزرگترین دستاوردها را خلق کرده اند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس بیان کرد: امروز مذاکرات با طرف های غربی را به معنای تسلیم در مقابل دشمنان نمی دانیم بلکه اعتقاد داریم اگر طرف های غربی و آمریکائی ها حرفی برای گفتن دارند می توانند با مذاکرات آن را منتقل کنند و البته این مذاکرات شرایطی دارد که نباید طرف های غربی از آن سوء استفاده کنند و مذاکره با اعمال فشار و بی تعهدی به تعهدات به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: آمریکائی ها در طول ۴۲ سال گذشته با شگردهای مختلف توطئه های خود را علیه ملت ایران عملیاتی کردند که در هیچ کدام موفق نشد و امروز باید هوشیار باشد که ملت ایران زیر بار زورگویی و تسلیم نخواهد رفت و با هرکسی که بخواهد با گفتمان زور و فشار با آن رفتار کند قطعا اقدام متقابل انجام خواهد داد.

آصفری اضافه کرد: جمهوری اسلامی همواره به تعهدات خود پایبند بوده و همیشه از مذاکرات استقبال می کند اما آمریکائی ها باید بدانند درب مذاکرات با ایران همیشه باز نیست و آمریکائی ها اگر فرصت را از دست بدهند قطعا ضرر خواهند کرد.

وی با اشاره به عدم تعهد آمریکائی ها در مذاکرات بیان کرد: در طی یک دهه گذشته با دبه کردن و عدم پایبندی به تعهدات توسط آمریکائی ها مذاکرات به سرانجام نرسیده و امیدواریم آمریکائی ها در دور جدید مذاکرات که در دولت سیزدهم با پشتوانه مردم و مجلس شورای اسلامی شروع شده سر عقل بیایند و باید متوجه باشد اگر این دوره از مذاکرات نتیجه ندهد بازگشت ایران به پای میز مذاکرات به سادگی امکان پذیر نخواهد بود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس افزود: آمریکائی ها باید بدانند با فشار نمی توانند ملت ایران را تسلیم کنند و مقاومت جزء اصول انقلابی و هویت ملت ایران است و جمهوری اسلامی مظهر اعتقاد دینی مردم و ناشی از نگاه انقلابیِ برخاسته‌ی از دین به مسائل جهان و کشور است و آمریکائی ها باید مراقب رفتار خود با ملت ایران باشند و به خواسته های به حق ملت ایران احترام بگذارند.

وی خاطر نشان کرد: آمریکائی ها باید عملیاتی نشان دهند اهل مذاکره هستند و به طور عملیاتی ثابت کنند به تعهدات خود پایبند هستند که آزاد سازی پول های بلوکه شده ایران یکی از مصادیق آن است و آمریکائی ها باید در این جهت گام بردارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − دو =