اجرای ۳۰ عنوان برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی فراهان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: شعار هفته بسیج دانش آموزی امسال، «دانش آموز انقلابی، پیشگام بیانیه گام دوم» است، در هفته بسیج دانش آموزی در شهرستان فراهان برنامه برای این هفته اجرا می شود.

 سرهنگ نعمت اله نجفی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان در گفتگو با فراهان خبر گفت: هشت آبان ماه نماد شجاعت، ایثار و بصیرت بزرگ مردان کوچکی است که در پرتوی فرهنگ و آرمان انقلاب اسلامی در دفاع مقدس به الگوهای بی نظیری در تاریخ تبدیل شدند.

وی افزود: دانش‌آموزان امروز با تاسی از شهید فهمیده پیشگام فعالیت‌های جهادی و انقلابی هستند که نمونه آن در مبارزه با ویروس کرونا نمود داشت و امروز دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف فعالیت‌های جهادی و ایثارگرانه می‌درخشند و حضوری مؤثر دارند.

نجفی اظهارکرد: پیام اصلی هفته بسیج دانش آموزی، استکبارستیزی و مبارزه با زیاده خواهی ابرقدرتها است که آمریکا نماد این استکبار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان ادامه داد: در راستای بزرگداشت هفته بسیج دانش آموزی برنامه های متنوعی با توجه به شرایط کرونا، در نظر گرفته شده است، در هفته بسیج دانش آموزی در شهرستان فراهان ۳۰عنوان برنامه اجرا می شود.

وی با بیان اینکه شعار هفته بسیج دانش آموزی امسال، «دانش آموز انقلابی، پیشگام بیانیه گام دوم» است، ادامه داد: برنامه های این هفته از ۸ آبان تا ۱۳ آبان ماه در محورهای تبیین مساله استکبار ستیزی و افزایش نشاط نوجوانان طرح ریزی و در سطح شهرستان اجرا می شود.

نجفی اظهارکرد: دیدار دانش آموزان با ائمه جمعه شهرستان و خانواده معظم شهدا، برگزاری کرسی آزاد اندیشی و حضور گسترده در راهپیمایی سراسری ۱۳آبان از دیگر برنامه های اصلی هفته بسیج دانش آموزی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان خاطر نشان کرد: برگزاری پویش با موضوع استکبارستیزی، مسابقات نقاشی، کتابخوانی، روزنامه دیواری، دیدار با خانواده‌های معظم شهدای دانش‌آموز، عطرافشانی مزار شهدا، تولید محتوا در راستای استکبار ستیزی و شهدای دانش آموز از دیگر برنامه‌های مهم در هفته بسیج دانش آموزی این شهرستان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 20 =