روند ابتلای کرونا در فراهان کاهشی اما متزلزل است

حجتی گفت: در حال حاضر روند موارد مراجعه کننده به بیمارستان و مراکز جامع سلامت یک شیب کاهشی را به خود گرفته و شهرستان فراهان نیز پیک پنجم کووید ۱۹ را پشت سر گذاشته است.

محمدرضا حجتی، مدیر شبکه بهداشت و درمان فراهان در گفتگو با فراهان خبر گفت: در حال حاضر روند موارد مراجعه کننده به بیمارستان و مراکز جامع سلامت شهرستان یک شیب کاهشی را به خود گرفته و شهرستان فراهان نیز پیک پنجم کووید ۱۹ را پشت سر گذاشته است.

وی افزود: با توجه به فرارسیدن فصل سرد سال و کاهش تهویه هوا در اتاق ها پیش بینی می شود که مجدداً در روزهای آتی با یک شیب صعودی و پیک ششم مواجه شویم.

حجتی اظهارکرد: تاکنون ۸۶ درصد از جمعیت دانش آموزان واجد شرایط شهرستان فراهان واکسن کرونا را دریافت کرده و ۸۳ درصد از کل جمعیت گروه هدف با دریافت دُز اول و ۵۰ درصد با دریافت هر دو دُز علیه ویروس ایمن شده اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان فراهان گفت: در طی پیک پنجم کرونا در بیمارستان فرهنگ خسروانی شهرستان فراهان حدود ۲۹۸ بیمار بستری در بخش مراقب ویژه خدمات دریافت کردند که اکثر آن ها با حال عمومی خوب و مطلوب از بیمارستان مرخص شدند و تنها ۲ مورد فوتی به ثبت رسید که نشان دهنده زحمات فراوان کادر بهداشت و درمان در سطح شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: از همه مردم شریف می‌خواهیم با رعایت پروتکل های بهداشتی و با مراجعه به مراکز واکسیناسیون سه شهر فرمهین، خنجین و تلخاب، یاری رسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشند چرا که جلوگیری از موج ها نیاز به اراده ای محکم و همگانی دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 15 =