همگرایی بین نیروهای فرهنگی و مذهبی اصل مهم در سازمان تبلیغات است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: اصل مهم این سازمان در سطح استان و شهرستان‌ها همگرایی بین نیروهای فرهنگی و مذهبی در استان مرکزی است.

به گزارش فراهان خبر؛آیین تودیع و معارفه رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان فراهان با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی و مسئولان شهرستانی برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباسی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به رویکرد تبلیغات اسلامی در برنامه‌های این سازمان گفت: تبلیغات اسلامی کنشگر فعالی که در عرصه‌ی فرهنگی وظیفه‌ی تنظیم روابط فرهنگی بین نهادهای مردم پایه و نهادهای سازمانی را دارد.

وی افزود: اصل مهم این سازمان در سطح استان و شهرستان‌ها همگرایی بین نیروهای فرهنگی و مذهبی در استان مرکزی است.

عباسی اظهار کرد: همگرایی خوبی بین تبلیغات اسلامی و ائمه جمعه استان وجود دارد و اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با امام‌جمعه شهرستان‌ها ارتباطات خوبی برقرار کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: برکاتی که سازمان تبلیغات اسلامی در این دهه‌ها داشته است بر کسی پوشیده نیست و  برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، تمامی ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های درون‌سازمانی به‌ کار گرفته می‌شود و در این مسیر همکاری و هماهنگی با دیگر دستگاه‌های همسو نیز در دستور کار است.

با حکم رئیس مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت‌الاسلام محمد نظری که سابقه امامت جمعه شهر کارچان را در کارنامه خود دارد به‌ عنوان رئیس جدید تبلیغات اسلامی شهرستان فراهان منصوب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 12 =