۱۵ واحد صنفی متخلف در فراهان پلمب شد

فرمانده انتظامي شهرستان فراهان با اشاره به بازدید طرح نظارت بر واحدهاي صنفي در شهريرور ماه از سوي مأموران اداره نظارت بر اماكن عمومي پلیس و ديگر سازمان هاي مسئول، از پلمب ۱۵ واحد صنفی متخلف در این ماه خبرداد.

به گزارش فراهان خبر به نقل از دیار آفتاب؛ سرهنگ “علیرضا معیریان ” در تشریح این خبر بیان داشت: به دنبال شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از خطر ابتلای شهروندان به این ویروس و نیز نظارت مستمر بر روند فعالیت واحدهای صنفی، همواره بازدیدهای نوبه ای و غیر مترقبه از واحدهای صنفی از سوی مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان فراهان با مشارکت کارشناسان اداره بهداشت این شهرستان در دستور کار قرار داشته است.

وی با اشاره به بازدید ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان فراهان در شهریور ماه سال جاری، خاطر نشان کرد:۱۵  واحد صنفی متخلف در این ماه، به دلیل عدم رعایت مقررات بهداشتی و انتظامی در سطح این شهرستان پلمب شد.

سرهنگ معیریان اظهارداشت: همچنین در این طرح از متصدیان ۷ واحد صنفی تعهد کتبی گرفته و به متصدیان۲۳ مورد دیگر نیز به منظور رعایت قوانین صنفی و دستورالعمل های بهداشتی تذکر لسانی داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فراهان در ادامه افزود:از ابتدای سال جاری تا کنون، ۶ هزا ر و ۸۸۰ عدد محصولات غیر مجاز فرهنگی در عملیات های پلیس این شهرستان کشف شده است.

سرهنگ “معیریان ” در پایان با اشاره به معرفی تمامی متهمان دستگیر شده درعملیات های پلیسی ماه گذشته با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی از سوی افراد متخلف، مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند؛ تا نسبت به برخورد قانونی با آنان در سریع ترین زمان ممکن اقدام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =