بازرسی از ۷۲۴ بازرسی از واحدهای صنفی فراهان/ ۳۴ واحد صنفی مهر و موم شدند

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت فراهان گفت: ۷۲۴ بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون با هدف نظارت بر عملکرد اصناف و شناسایی واحدهای متخلف انجام شد.

نصرت الله امیدوار، رئیس اداره صنعت معدن و تجارت فراهان در گفتگو با فراهان خبر گفت: ۷۲۴ بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون با هدف نظارت بر عملکرد اصناف و شناسایی واحدهای متخلف انجام شد.

وی افزود: در جریان این بازرسی‌ها به ۱۱۰ واحد صنفی اخطار و ۳۴ واحد دیگر نیز مهر و موم شدند.

امیدوار اظهارکرد: در طرح تشدید نظارت بر بازار نیز ۱۴۰ مورد گشت‌ مشترک متشکل از تعزیرات، بهداشت و درمان، دامپزشکی، فرمانداری، نیروی انتظامی و اتاق اصناف در راستای مقابله و کنترل کرونا انجام و با متخلفان برخورد قانونی شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فراهان با اشاره به وضعیت نارنجی کرونایی این شهرستان نیز گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، واحدهای صنفی گروه ۱، ۲، ۳ به استثنای باشگاه‌های ورزشی با رعایت پروتکل‌های اجتماعی فعالیت دارند و رسته شغلی گروه چهار نیز می‌توانند از ساعت ۱۰صبح تا ۱۸ و ۳۰ دقیقه فعالیت کنند.

وی گفت: امید است با تعامل مردم و صاحبان صنوف بتوان گام‌های موثرتری در راستای کنترل و مقابله با بیماری کویید ۱۹ برداشت.

امیدوار در خصوص توزیع کالاهای اساسی در ماه رمضان نیز بیان کرد: ۱۲ تن برنج، هشت تن شکر و ۶ تن قند شکسته و همچنین روغن نباتی در ماه مبارک رمضان در قالب طرح ضیافت توزیع شد.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت فراهان خاطرنشان کرد: روغن مایع به میزان کافی در سطح فروشگاه‌ها موجود است اما روغن جامد نیز به صورت مویرگی و توسط مباشرین در سه شهر اصلی خنجین، تلخاب و فرمهین توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =