اقدامات آموزشی برای دانش آموزان محروم از آموزشهای مجازی، در حال برنامه ریزی است/دانش آموزان روستایی از بسته های آموزشی مکتوب استفاده می کنند/ایجاد «مدرسه مجازی» بر پایه آموزش بومی در استان مرکزی

مدیر آموزش و پرورش تفرش با بیان این مطلب که اقدامات آموزشی برای دانش آموزان مدارس شهری که امکان استفاده از آموزشهای مجازی را ندارند، در حال برنامه ریزی است، گفت: این اقدامات با همفکری مدیران و دبیران واحدهای آموزشی برنامه ریزی و اجرا می شود.

حامد نعیمی مدیر آموزش و پرورش تفرش در گفتگو با خبرنگار ندای تفرش با اشاره به آموزش دانش آموزان در ایام تعطیلی مدارس به دلیل بیماری کرونا گفت: معاون آموزگاران و مدیران مجتمع های آموزشی روستایی، بسته های اموزشی مکتوب در قالب «درسنامه خودآموز» تهیه که در طول هفته با مراجعه به روستاها، بسته های آموزشی را در بین دانش اموزان توزیع می کنند.

نعیمی با بیان این مطلب که این اقدام از اواسط اسفندماه آغاز شده است، اظهار کرد: این اقدام ویژه دانش آموزان روستایی تفرش است که از آموزشهای مجازی بی بهره هستند؛ که بسته های آموزشی پس از تکمیل توسط دانش آموزان مجددا جمع آوری در طول هفته، بسته های دیگری توزیع می شود.

وی با بیان این مطلب که اقدامات آموزشی برای دانش آموزان مدارس شهری که امکان استفاده از آموزشهای مجازی را ندارند، در حال برنامه ریزی است، افزود: این اقدامات با همفکری مدیران و دبیران واحدهای آموزشی برنامه ریزی و اجرا می شود.

مدیر آموزش و پرورش تفرش با اشاره به ایجاد «مدرسه مجازی» بر پایه آموزش بومی در استان مرکزی بیان کرد: این مدرسه حاوی فیلمهای آموزشی قابل دانلود است که در پورتال آموزش و پرورش استان مرکزی به آدرس https://www.medu.ir/fa?ocode=1000000349  قرار دارد که اولیا و دانش آموزان با توجه به امکانات می توانند در ساعات مختلف شبانه روز از آن بهره شوند.

نعیمی با بیان این مطلب که بازگشایی مدارس تابع دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا است، یادآور شد: پیشنهادات متعددی در خصوص رعایت پروتکلهای بهداشتی و الزامات بهداشتی حضور دانش آموزان در مدارس وجود دارد که همه تصمیمات منوط به تصمیم ستاد ملی است.

وی با تاکید بر این مطلب که اولیا و دانش آموزان نگران مباحث آموزشی نباشند، گفت: سلامتی دانش آموزان مهمترین رکن است؛ مسائل آموزشی دوره های تحصیلی مهمترین دغدغه مسئولین آموزش و پرورش است که در این راستا برنامه هایی برای برطرف کردن مسائل آموزشی در سطح شهرستان برنامه ریزی می شود.

مدیر آموزش و پرورش تفرش در خصوص زمان آزمون مجازی پایان سال تحصیلی دانش آموزان، خاطر نشان کرد: بیش از ۸۰ درصد محتواهای آموزشی تدریس شده و آزمونهای پایان سال تحصیلی هم پس از اتمام تمام محتواهای آموزشی انجام می شود که مطابق بخشنامه ها زمان آزمون مجازی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − یک =