کشف بیش از ۷ کیلو تریاک در تفرش

فرمانده انتظامي شهرستان تفرش از شناسايي و دستگيري يک توزيع کننده مواد مخدر و کشف 7 کيلو و 975 گرم ترياک در عمليات توقيف يک دستگاه خودروي سواري در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش «ندای تفرش» به نقل از خبرگزاری پلیس: سعید فراهانی در این باره گفت: در پی کسب خبری در زمینه انتقال مواد مخدر از سوی یک توزیع کننده مواد مخدر از طریق محورهای مواصلاتی شهرستان تفرش به دیگر استان ها، مأموران انتظامی این شهرستان، برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای بررسی موضوع آغاز کردند.


وی اظهار کرد: در تحقیقات تکمیلی مأموران، مشخص شد که فرد مورد نظر با یک دستگاه خودروی سواری در حال انتقال مواد مخدر از یکی از استان های جنوبی به مقصد استان های مرکزی کشور است.


فرمانده انتظامی شهرستان تفرش افزود: مأموران پلیس، پس از اتمام تحقیقات میدانی و تعیین مسیر حرکت خودرو، در عملیاتی، موفق به توقف خودرو شدند.
سرهنگ فراهانی اظهار داشت: در بازرسی مأموران ۷ کیلو و ۹۷۵ گرم تریاک که به شیوه ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود، کشف شد.


این مقام انتظامی در پایان با تأکید بر عزم قاطع پلیس در مبارزه مستمر و هدفمند با پدیده شوم مواد مخدر در کشور بیان کرد: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =