شکست توطئه‌های دشمن با حضور حداکثری در انتخابات

مسئول شورای سیاست گذاری گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات، دشمنان را از نیل به اهداف خصمانه شان علیه نظام ناامید کرده و دوستان و دلسوزان انقلاب را امیدوار می‌کند.

حجت‌الاسلام هادی میرزایی مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان مرکزی؛ در گفتگو با خبرنگار سیاسی «ندای تفرش» با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات گفت: دشمن با شگردهای مختلف رسانه‌ای و تبلیغاتی سعی می‌کند حضور مردم را بی‌اهمیت و بی‌خاصیت معرفی کند و مردم به خصوص جوانان را نسبت به آینده مأیوس کند نقش مسئولان، نقش نخبگان و نقش رسانه‌ها در تبیین اهمیت حضور مردم در انتخابات بسیار مهم و تاثیر گذار است.

میرزایی با اشاره به فریب مردم توسط دشمن اظهار کرد: دشمن می‌خواهد با هیمنه پوشالی و دروغین خود مردم را فریب دهد تا بر آنها حکومت کند چنانچه در برخی از کشورها با همین سیاست توانسته است آنها را مطیع خود کند و ابزار دست استکبار جهانی شده‌اند.

وی حضور در پای صندوق رأی را موجب شکست توطئه دشمنان دانست و تصریح کرد: هرچه حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای بیشتر باشد پایه‌های نظام اسلامی مستحکم‌تر شده و موجب شکست توطئه‌های دشمنان خواهد شد.

مسئول شورای سیاست گذاری در پایان خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات، دشمنان را از نیل به اهداف خصمانه شان علیه نظام ناامید کرده و دوستان و دلسوزان انقلاب را امیدوار می‌کند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =