تعبیه هزار شعبه اخذ رأی در استان

دبیر ستاد انتخابات استان گفت: امسال در استان مرکزی یک هزار شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده است که در هر شعبه 17 نفر از عوامل اجرایی، مشغول به خدمت‌رسانی هستند.

به گزارش ندای تفرش به نقل از دیار آفتاب؛ سیزدهمین جلسه ستاد انتخابات استان مرکزی، امروز، با حضور محمدرضا ناظری، دبیر ستاد انتخابات استان و برخی از مسئولین استانی برگزار شد.

در این نشست رؤسای کمیته‌های تخصصی ستاد انتخابات استان، گزارشی از عملکرد کمیته‌ها ارائه دادند و مدیران کل ارتباطات زیرساخت، فناوری اطلاعات و ارتباطات، توزیع برق، مخابرات و برق باختر، به تشریح آخرین وضعیت و اقدامات انجام شده در حوزه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات پرداختند.

ناظری در این جلسه گفت: امسال طبق قانون انتخابات در برخی از استان‌ها به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود و احراز هویت رأی‌دهندگان هم الکترونیکی است، فلذا ارتباط پایدار دستگاه‌های احراز هویت با سامانه ثبت‌احوال، که در شعب اخذ رأی نصب می‌شوند، از مباحث حیاتی برگزاری انتخابات است.

وی افزود: اکثر شعب اخذ رأی به سامانه احرازهویت الکترونیک متصل هستند و تا ۴۴ روز باقی‌مانده به انتخابات، دیگر مراکز اخذ رأی هم به این سامانه متصل می‌شوند.

دبیر ستاد انتخابات استان پیرامون چینش اعضای شعب اخذ رأی بیان کرد: با توجه به جدید بودن قانون انتخابات در سال جاری، آموزش‌های خاصی برای عوامل اجرایی و نمایندگان فرماندار به شکل ویژه تدارک دیده شده است.

ناظری عنوان کرد: آموزش کاربران دستگاه‌های احرازهویت در مراکز اخذ رأی، از اواسط بهمن‌ماه آغاز می‌شود.

وی اظهار کرد: امسال در استان مرکزی ۱۰۸۳ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده است که در هر شعبه ۱۷ نفر اعم‌از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و محافظ شعبه اخذ رأی مشغول به خدمت‌رسانی هستند.

دبیر ستاد انتخابات استان خاطرنشان کرد: امید است با همیاری و همکاری برگزارکنندگان انتخابات در همه سطوح اجرایی و مردم شریف و آگاه استان، انتخابات ۱۱ اسفندماه به بهترین شکل و با بالاترین مشارکت برگزار شود.

انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =