آمریکایی‌ها درکی از حقوق بشر و انسانی نداشته و ندارند/ قدرت مقاومت تبدیل به یک قدرت بلامنازع در منطقه شده است.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: امروز یمنی‌ها با تمام قدر از فلسطین حمایت می‌کنند و مردم غزه دیگر تنها نیستند؛ چرا که قدرت مقاومت تبدیل به یک قدرت بلامنازع در منطقه شده است.

حیدر جهانبخشی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار سیاسی ندای تفرش با اشاره به تحولات منطقه که باعث زمین‌گیر شدن استکبار شده است گفت: تحولات اتفاق افتاده در منطقه به لطف اللهی و همت جریان مقاومت تبدیل به یک قدرتی شده است که الان توانسته جریان استکبار را زمین گیر کند.

جهانبخشی از ۷۵ سال جنایت آمریکا و اسرائیل در فلسطین یاد و اظهار کرد: آمریکا، رژیم صهیونیستی و همراهان غربی آنها، تصور نمی‌کردند که همانند ۷۵ سال گذشته که هر بلایی از شهادت تا تخریب و آزار و اذیت سر فلسطینی‌ها آوردند و کسی جلودارشان نبود؛ اما امروزه نیرو مقاومت توانسته به جای سنگ با موشک، مبارزه و مقابله کند.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: آمریکا همیشه سعی داشته تا در منطقه حضور داشته باشد، و این بار هم با تمام توان به کمک رژیم صهیونیستی آمدند و غزه را ویران، مردم را آواره و کودکان را به شهادت رساندند؛ آمریکایی‌ها درکی از حقوق بشر و انسانی نداشته و ندارند.

وی با اشاره  به زمین‌گیر شدن آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه عنوان کرد: نیروهای مقاومت هم حزب الله و هم یمن توانستند ضربه کاری به رژیم صهیونیستی وارد کنند و آمریکا را زمین گیر کنند.

جهانبخشی ادامه داد: رژیم صهیونیستی هروقت اراده می‌کرد کشورهای دیگر را مورد آزار و اذیت و حمله قرار می‌داد؛ اما امروز یمن توانسته است در مسائل اقتصادی رگ حیاتی رژیم صهیونیستی را قطع کند و اجازه عبور به کشتی‌هایی که به تجهیز، حمایت و مسلح کردن این رژیم کمک می‌کنند را نمی‌دهد.

کارشناس مسائل سیاسی با عنوان اینکه یمن ترسی از جنگ با آمریکا ندارد تصریح کرد: یمن به صورت رسمی اعلام کرد که هیچ ترسی از جنگ با آمریکا ندارد و این نشان دهنده این است که آمریکا دیگر توانایی سابق را ندارد؛ آمریکا برای اینکه بتواند جلو نیروهای یمن را بگیرد سعی کرد بسیاری از کشورها را با خود همراه کند که بعضی از کشورها مانند انگلیس، در برخورد با یمن، آمریکا را یاری کردند.

وی از حمایت یمن از فلسطین اظهار کرد: امروز یمنی‌ها با تمام قدر از فلسطین حمایت می‌کنند و مردم غزه دیگر تنها نیستند؛ چرا که قدرت مقاومت تبدیل به یک قدرت بلامنازع در منطقه شده است.

جهانبخشی از خیانت برخی کشورهای مسلمان به جهان اسلام یاد و بیان کرد: برخی از کشورهای مسلمان منطقه آنگونه که باید از فلسطین حمایت نکردند و حتی بعضی‌ها با آمریکا همراهی کردند؛ آنان باید بفهمند که چه خیانت وخطایی به جهان اسلام و فلسطین کردند.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: بعضی از حکام منطقه قدرت خود را وصل به آمریکا کردند و از ترس از دست دادن قدرت خود، آمریکا را همراهی کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در جنگ امروزه آمریکا اجازه عقب‌نشینی به رژیم صهیونیستی نمی‌دهد، چراکه در این جنگ ابهت آمریکا شکسته شده و رژیم صهیونیستی تمام توانش به آمریکا بستگی دارد؛ ولی هیچ چاره‌ای جز عقب نشینی ندارند چرا که هم از سمت یمن و هم حزب الله محاصره شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =