نکوداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در تفرش برگزار شد.

چهارمین سالگرد سردار سلیمانی که با یادبود پدر شهیدان لشگریان و محکومیت جنایت حادثه تروریستی کرمان همراه بود با حضور مردم و مسئولین شهرستان در محل سالن ارشاد شهرستان تفرش برگزار شد.

به گزارش ندای تفرش؛ چهارمین سالگرد سردار سلیمانی که با یادبود پدر شهیدان لشگریان و محکومیت جنایت حادثه تروریستی کرمان همراه بود با حضور مردم و مسئولین شهرستان در محل سالن ارشاد شهرستان تفرش برگزار شد.

سردار نورخدا قاسمی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در این مراسم گفت: حاج قاسم در جلساتی که بودند با طمأنینه و جذاب صحبت می‌کردند، زمانیکه با افراد برخورد می‌کرد به گونه‌ای رفتار می‌کرد انگار سالهاست افراد را می‌شناسد با گشاده‌رویی و بشاش پاسخ می‌داد.

 قاسمی با اشاره با حادثه تروریستی کرمان اظهار کرد: این حادثه بسیار تلخ است؛ نوع جنایت، جنایتی صهیونیستی است از همین نوع جنایتی که در غزه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: زن کشی، کودک کشی، کشتن عاطفه و انسانیت همگی از ویژگی‌های صهیونیست‌ها است؛ بی شک این اقدام، اقدام تروریستی است.

فرمانده دفاع مقدس در ادامه صحبت‌های خود به حضور در انتخابات اشاره و تصریح کرد: انتخابات یکی از فاکتورهای قدرت ایران است، حضور هرکدام از ما در انتخابات شلیک گلوله نیست شلیک توپ به قلب دشمن است، دشمن به دنبال کمرنگ کردن این انتخابات با هر ابزار و وسیله‌ای است.

قاسمی ادامه داد: انقلاب خیلی پیشرفت کرده و جلو رفته، امروزه ایران در جهان جز کشورهایی است که ‌توانایی تولید کپسول تنفسی هوایی برای ماهوره‌بر را دارد و در بسیاری از علوم سرآمد بسیاری از کشورها است؛ لذا دشمن به دنبال یأس و ناامیدی مردم از نظام و انقلاب است.

وی انتخاب درست را راه‌حلی برای مشکلات کشور دانست و بیان کرد: نماینده انقلابی، مردمی، ارزشی و ولایتمدار از طریق قانونی و تصویب قانون درست و ارائه به دولت می‌تواند مشکلات مردم را حل کند.

این فرمانده دفاع مقدس از نقشه دشمن برای ایران اینگونه گفت: دشمن در بحث انتخابات به دنبال این است تا ما را از درون درگیر کند، ایجاد اختلاف کند تا انتخابات خلوت شود؛ دشمن درصدد این‌ است که ایران را در منطقه زمین‌گیر کند؛ اما جمهوری اسلامی به دنبال ارز و مرز نیست به دنبال دل‌ها است.

قاسمی با اشاره به سخنان تئوریسین‌های غربی خاطرنشان کرد: ایران برنامه‌هایی برای اسرائیل در نظر گرفته است که گام به گام این رژیم را به سمت جهنم هول می‌دهد؛ اسرائیل با یک موشک یا چند موشک و حتی شهادت سردار سلیمانی و سردار رضی توان مقابله با ایران را ندارد، اسرائیل به این نتیجه رسیده است که هشتاد سالگی خود را نمی‌بیند.

از دیگر برنامه‌های این مراسم؛ خیرمقدم سرهنگ وحید هاشمی فرمانده ناحیه تفرش، اجرای دو دکلمه و مداحی توسط ذاکر اهل بیت، آذریان بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =