پیروزی‌های امروز مقاومت مرهون شهید سلیمانی است

فرمانده ناحیه تفرش گفت: عنوان «شهید القدس» از سوی رهبر ارشد حماس، گویای همین حقیقت است که پیروزی‌های نیروهای مقاومت، مرهون مجاهدت‌های شهید سلیمانی است.

وحید هاشمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در گفتگو با خبرنگار ندای تفرش خستگی ناپذیری، حس نوع دوستی، رفتار صمیمانه با نیروها و شجاع بودن را از ویژگی های بارز سپهبد سلیمانی عنوان کرد و گفت: مجموع این خصائص از وی چهره ای قهرمان و شخصیتی محبوب در جهان اسلام ساخته بود.

هاشمی با اشاره به ترور سردار سلیمانی اظهار کرد: ترور و شهادت سردار، هرگز صورت مسأله‌ آزادی قدس را پاک نکرد، بلکه قدس را زودتر از غاصبان کودکش پاک خواهد کرد و خدای حاج قاسم سریع الحساب و سریع العِقاب است.

فرمانده ناحیه تفرش ادامه داد: عنوان «شهید القدس» از سوی رهبر ارشد حماس، گویای همین حقیقت است که پیروزی‌های نیروهای مقاومت، مرهون مجاهدت‌های شهید سلیمانی است.

وی مرحله آخر ماموریت حاج‌قاسم، را شهادت دانست و تصریح کرد: کفن خونین سردار سلیمانی، ابومهدی، و سایر همراهان شهید محور مقاومت اگرچه داغ به دل مردم ایران و عراق و افغانستان و یمن و لبنان و فلسطین کرد، اما میلیون‌ها نفر -حداقل در ایران- به خیابان آمدند و نشان دادند که راه انداختن جنگ علیه سرفرماندهی محور مقاومت، اولین نتیجه‌اش اتحاد سراسری علیه آتش افروزان تا لحظه به ذلت کشاندن آنان خواهد بود؛ که الان نتیجه‌اش کم کم درعملیات طوفان‌الاقصی به وضوح دیده می‌شود.

هاشمی با اشاره به سرباز مطلق فقیه بودن سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: سردار شهید سلیمانی، شاید توان انجام بسیاری از اقدامات شجاعانه را داشت اما انجام نداد که دلیل این امر مطیع بودن و پشت سر ولی فقیه قرار گرفتن و خود را تابع محض فرمانده کل قوا دیدن است که پیام های زیادی را در خود نهفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 2 =