روزانه ۱۲۰ تن مرغ در مرکزی توزیع می‌شود

رئیس اتحادیه مواد پروتئینی اراک گفت: روزانه ۱۲۰ تن گوشت مرغ در استان مرکزی کشتار و توزیع می‌شود و اکنون هیچ‌گونه مشکلی در زمینه تولید و توزیع این محصول در استان مرکزی وجود ندارد.

به گزارش ندای تفرش: مهدی سیفی پور، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی «دیار آفتاب»؛ گفت: برخی مشکلات در توزیع مرغ در سطح کشور وجود داشت اما در استان مرکزی هیچ مشکلی در این زمینه نبود و روزانه بیش از ۱۲۰ تن مرغ در استان توزیع می‌شود که برابر با مصرف استان در روزهای عادی است.

وی در خصوص اقدام به‌موقع توزیع مرغ در سطح شهر اراک، بیان کرد: برخی مرغ فروشی‌های استان مرکزی محصول خود را زودتر تمام کرده بودند که برای جلوگیری از بروز مشکل برای مردم توزیع مرغ منجمد به‌خصوص در حاشیه شهرها انجام شد.

 رئیس اتحادیه مواد پروتئینی اراک عنوان کرد: در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی در زمینه تولید و توزیع این محصول در استان مرکزی وجود ندارد.

 سیفی پور، در خصوص قیمت پایه مرغ گرم در سطح استان خاطر نشان کرد: قیمت مصوب در تمام خرده فروشان در سطح استان مرکزی ۸۶ هزار تومان است، که هر گونه تخلف از فروشندگان مواد پروتئینی اعم از کم فروشی یا افزایش قیمت مصوب با بر خورده جدی دستگاه‌های نظارتی مواجه خواهند شد.

 وی افزود: قیمت گوشت قرمز در سطح استان تا حدودی افزایش داشته است، اما قیمت مصرف کننده گوشت مخلوط گوسفندی ۶۰۰ هزار تومان و گوشت مخلوط گوساله ۵۶۰ هزار تومان توزیع می‌شود.

 رئیس اتحادیه مواد پروتئینی اراک گفت: نظارت بر فروشندگان مواد پروتئینی هم از طرف اتحادیه و جهاد کشاورزی به‌صورت نامحسوس در سطح شهر و استان پوشش خواهند داد.

انتهای خبر /

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 2 =