دستگیری سارق اماکن خصوصی در عملیات پلیس تفرش

در عملیات مأموران انتظامی شهرستان تفرش، سارق اماکن خصوصی دستگیر و به سرقت مقاديري آهن آلات از انبار یک منزل مسکونی در این شهرستان اعتراف کرد.

به گزارش ندای تفرش به نقل از خبرگزاری پلیس؛ سعید فراهانی فرمانده انتظامی شهرستان تفرش در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک ‏فقره سرقت از اماکن خصوصی در یکی از روستاهای اطراف شهرستان تفرش، تلاش برای دستگیری سارق یا سارقان ‏در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.


فراهانی اظهار کرد: مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ تفرش، پس از انجام اقدامات پلیسی یک نفر سارق را در این زمینه شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، دستگیر کردند.‏


فرمانده انتظامی تفرش ادامه داد: این سارق در تحقیقات تکمیلی پلیس چاره‌ای به جز بیان حقیقت نداشت و در پایان به یک فقره سرقت ۲۰۰ کیلو گرم آهن آلات به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال از انبار یک منزل در اطراف شهرستان تفرش اعتراف کرد و اموال سرقتی در یکی از ضایعاتی های این شهرستان کشف شد.


وی در پایان با تأکید بر عمل به هشدارهای پلیسی و رعایت نکات ایمنی به منظور پیشگیری از وقوع چنین سرقت هایی از سوی شهروندان، خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده در این عملیات، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =