ملت ایران، فتنه ۸۸ را با بصیرت خنثی کردند/ ۹ دی، نقطه عطف تاریخ ایران شد

محمد جواد محمودیان مسئول معاونت سیاسی وابستگان ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حضور مردم آنقدر ارزشمند است که توطئه را خنثی می‌کند، قدرت چانه زنی به مسئولین می‌دهد که این حضور حماسی مردم در 9 دی بود که دشمن را سرجای خود نشاند.

به گزارش ندای تفرش؛ محمد جواد محمودیان مسئول معاونت سیاسی وابستگان ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجتماع مردم و مسئولان تفرش به مناسبت ۹ دی گفت: روز ۹ دی روز بصیرت، میثاق، بیعت با امام امت است، اهمیت روز ۹ دی برآن است که مردم در فتنه ۸۸ حماسه آفریدند.

محمودیان با اشاره به رمزی به نام تقلب در انتخابات سال ۸۸ اظهار کرد: فردی چند ماه قبل از انتخابات از رمزی به نام تقلب در انتخابات ۸۸ نام برد؛ در آن زمان مردم هنوز پای صندوق‌های رای بودند و شمارش آرا آغاز نشده، عده‌ای گفتند ما پیروز انتخابات هستیم و مدام لشکرکشی کردند و آمدند کف خیابان و به همه مقدسات توهین کردند.

این معاونت سیاسی ادامه داد: در انتخاباتی که بیش از ۸۵ درصد شرکت داشتند که می‌توانست اقتدار و قدرت چانه زنی ایران را بالا ببرد، عده‌ای ذائقه مردم را تلخ و دشمنان را امیدوار کردند.

وی از همکاری همه جانبه نظام با این افراد یاد و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در این چند ماه با این افراد جلسه داشتند و آنها را راهنمایی کردند، مسئولین شمارش مجدد آرا را نیز برای کاندیدهای مطرح کردند، اما این مسئله دیگر لجاجت نبود بلکه هدفمند بود.

محمودیان بیان کرد: این افراد در نهایت چهره کریه خود را با آتش زدن عکس امام، قرآن و خیمه‌گاه اباعبدالله به نمایش گذاشتند و چهره واقعی خود را نمایش دادند در این زمان بود که مردم با هر سلیقه‌ای که داشتند به میدان آمدند.

این معاونت سیاسی حضور حماسی مردم را عامل بر خنثی سازی توطئه‌ها دانست و اظهار کرد: حضور مردم آنقدر ارزشمند است که توطئه را خنثی می‌کند، قدرت چانه زنی به مسئولین می‌دهد که این حضور حماسی مردم دشمن را سرجای خود نشاند.

وی ادامه داد: مبدا گول ماهواره و رسانه‌ها را بخوریم چرا که ۹۸ درصد متون متنی و کلیپی آن توسط دو جریان‌ منافقین و صیونیست‌ها تولید می‌شود.

محمود به مناسبت‌های پیش رو اشاره و عنوان کرد: دو مناسبت انتخابات اسفندماه  و ۲۲ بهمن در پیش است؛ آنچه که دشمن می‌گوید خوب است نقطه ضعف ماست و باید برعکس آن را عمل کرد مانند اینکه می‌گویند در انتخابات شرکت نکنید باید عکس آن را عمل کرد.

این معاونت سیاسی دو انتخابات را مهم دانست و تصریح کرد: انتخابات مجلس بسیار مهم است مجلس در رأس امور قرار دارد سعی شود بدون تعصب فرد انقلابی، توانمند، باسواد، ولایی و ارزشمند را انتخاب کنید.

همچنین وی ادامه داد: مهم‌تر از انتخابات مجلس، انتخابات مجلس خبرگان رهبری است؛ خبرگان جایگاه رفیعی دارد چراکه می‌خواهد رهبر را انتخاب کند و در این داستان دیگر جای حزب و جناح بازی نیست.

محمودیان به سخنان امام اشاره کرد و گفت: امام در اوایل انقلاب می‌فرمودند: «ما انقلاب را صادر می‌کنیم»، اما عده‌ای می‌خندیدند ولیکن امروز انقلاب صادر و جهانی شد.

این معاونت سیاسی تصریح کرد: ما در پیچ تاریخی هستیم که قدرت از غرب به شرق در حال انتقال است و ما هم در این قدرت نقش آفرین هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اتفاقات اخیر در غزه بیان کرد: اگر میلیاردها میلیارد هزینه می‌شد نمی توانست به جهان تفهیم کند که صهیونیست‌ها وحشی و اشغالگرند و آمریکا دروغگو و منافق است؛ اما طوفان الاقصی آنقدر دستاورد دارد که توانست ماهیت کثیف اینان را به نمایش درآورد.

محمودیان یکی دیگر از دستاوردهای طوفان الاقصی را همراهی افکار عمومی دانست و گفت: افکار عمومی جهانی به گونه‌ای در این ماجرا به صحنه آمد که رهبران خود را به کنج انزوا کشاند.

این معاونت سیاسی به افول قدرت آمریکا اشاره و بیان کرد: آمریکا امروز در بستری قرار دارد که رو به افول است؛ آمریکایی که یک زمانی ناوهایش به حرکت در می‌آمد، سفیرش تصمیم می‌گرفت، امروز در خاورمیانه قدرت و جرعت دست از پا خطا کردن ندارد، مشکلات جدی دارد و زیرساخت‌هایش مشکل جدی دارد و این آمریکا برای کمک صیون‌ها آمده است.

وی به اسناد به دست آمده اشاره و تصریح کرد: اسناد و مدارک امنیتی فراوانی وجود دارد که صهیونیست‌ها بنا داشتند هم به غزه حمله کنند، هم تکلیف کناره باختری را مشخص کنند و هم اردن را بزنند؛ این یعنی وجودشان شر مطلق است.

محمودیان ادامه داد: اگر غزه این عملیات را نمی‌کرد و مجاهدین حمله نمی‌کردند آنها غافلگیر می‌شدند و این همه اسیر نداشتند و نمیتوانستند این همه تلفات از دشمن بگیرند.

این معاونت سیاسی ادامه داد: افراد حاضر در اسرائیل از کشورها و اقوام مختلف هستند و می‌داند فلسطین خانه آنها نیست اما مجاهدین فلسطینی می‌داند آنجا خانه‌یاش است و از آن دفاع می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مجاهدین غزه در تونل‌های زیرزمینی سلاح‌های مورد نیاز خود را تولید می‌کنند و ۶ ماه دیگر هم توان مقاومت را دارند اما ارتش صهیونیستی فَشَل و فرتوت شده است و توان جنگیدن بیش از این را ندارد امروزه مقاومت در غزه است که تصمیم می‌گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + چهار =