برگزاری تجمع روز بصیرت در ۲۷ نقطه مرکزی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: تجمع در ۲۷ نقطه در سراسر استان مرکزی مهمترین برنامه در روز ۹ دی است که با حضور پرشکوه مردم برگزار خواهد شد.

به گزارش ندای تفرش؛ حجت‌الاسلام هادی خلیلی، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی «دیار آفتاب»؛ گفت: برخی از ایام در تاریخ هر کشور و حکومت به دلیل اتفاقاتی که در آن ایام اقتاده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در تاریخ ایران اسلامی به‌ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز از این ایام وجود دارد.

وی افزود: هرساله برنامه‌های مختلفی را در ایام ویژه‌ای برگزار می‌کنیم تا اتفاقات آن ایام برای مردم تبیین شود و همچنین عبرت‌ها و درس‌هایی که در خود جای داده را به دیگران ابلاغ کنیم که یکی از این ایام ویژه ۹ دی ماه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی عنوان کرد: ۹ دی ماه یک روز بسیار مهم و تاریخ ساز است که به عنوان روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری شده است.

حجت‌الاسلام خلیلی اظهار کرد: روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» روزی است که مردم با بصیرت خود توانستند که حق و باطل را تشخیص داده و با حمایت خود از حق و اعلام انزجار از باطل راه درستی را در پیش بگیرند.

وی، ادامه داد: هرساله در روز ۹ دی برنامه‌های مختلفی از جمله تبیین اتفاقات ۹ دی و بیان انتظاراتی که از مردم و جوانان وجود دارد در قالب‌های مختلف برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی، گفت: برنامه‌های مختلفتی از جمله برگزاری جلسات سخنرانی و کرسی‌های آزاد اندیشی در مراکز علمی، مدارس و دانشگاه‌ها به مناسبت هفته بصیرت در استان مرکزی خواهد شد.

حجت‌الاسلام خلیلی، ادامه داد: تجمع در ۲۷ نقطه در سراسر استان مرکزی مهمترین برنامه در روز ۹ دی است که با حضور پرشکوه مردم برگزار خواهد شد.

وی، در پایان تصریح کرد: سه برنامه در شهر اراک به مناسب روز ۹ دی برگزار خواهد شد که برنامه عمومی و مردمی راس ساعت ۱۰ صبح با سخنرانی حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور و وزیر اسبق ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد که مکان دقیق این برنامه در آینده اعلام خواهد شد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 10 =