اعتبار ۱۱۰میلیارد ریالی برای آسفالت معابر روستایی تفرش

بخشدار مرکزی تفرش گفت: در سال جاری 13 روستای تفرش به متراژ 21 هزار مترمربع آسفالت شده است که این میزان آسفالت با اعتبار 110 میلیارد ریال از محل اعتبارات دهیاری بوده که قیر آن به صورت رایگان توسط بنیاد مسکن تامین شده است.

محسن درودیان بخشدار مرکزی شهرستان تفرش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی ندای تفرش با اشاره به آسفالت معابر روستایی گفت: در سال جاری ۱۳ روستای تفرش به متراژ ۲۱ هزار مترمربع آسفالت شده است که این میزان آسفالت با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دهیاری بوده که قیر آن به صورت رایگان توسط بنیاد مسکن تامین شده است.

درودیان از ۲۱۰۰ مترمربع جدول گذاری در روستاهای تفرش خبر داد و اظهار کرد: تاکنون در ۵ روستای شهرستان با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال، ۲۱۰۰ مترمربع جدول گذاری شده است.

بخشدار مرکزی تفرش ادامه داد: همچنین با اعتبار  17 میلیارد ریال سنگ فرش ۷ روستا به متراژ ۲۷۰۰ مترمربع انجام شده است.

وی تصریح کرد: دیوار حائل به متراژ ۲۰۰ مترمکعب و اعتبار ۵ میلیارد ریال اجرا شده است.

درودیان با اشاره به روستاهای باقی مانده اظهار کرد: با تامین قیر رایگان که توسط دولت کمک می‌شود ۵۰هزار مترمربع دیگر پروژه آسفالت روستایی اجرایی خواهند شد.

بخشدار مرکزی عدم آماده بودن زیرساخت در روستاها را دلیلی بر عدم اجرای آسفالت دانست و بیان کرد: عدم جدول گذاری و ساختار معابر از دلایلی است که تاکنون در برخی از روستاها عملیات آسفالت ریزی انجام نشده است.

وی همچنین ادامه داد: در تمامی روستاها عملیات عمرانی در حال انجام است اما محدود بودن بودجه دهیاری‌ها و عدم وجود زیرساخت‌های لازم باعث شده است که در روستاهای باقی مانده حجم بالایی از کار را بطلبد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + بیست =