دستگیری ۸ متهم در اجرای طرح پیشگامان امنیت انتظامی ۴ در تفرش

فرمانده انتظامی شهرستان تفرش از دستگیری 8 نفر در رابطه با جرائم مختلف در اجرای طرح پیشگامان امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ندای تفرش؛ سعید فراهانی در تشریح این خبر گفت: طرح پیشگامان امنیت انتظامی ۴ با هدف برخورد و مقابله با سارقان، خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در شهرستان تفرش اجرا شد.


فراهانی در ادامه اظهار کرد: با اجرای این طرح با احصاء برآوردهای کارشناسی پلیس و با توجه به نوع مطالبات شهروندان در حوزه مأموریت های فراجا به صورت مرحله ای در شهرستان تفرش به مرحله اجرا گذاشته شد.


فرمانده انتظامی شهرستان تفرش ادامه داد: برخورد با سارقان، خرده فروشان مواد مخدر، تخلفات راهور، پیگیری و دیگر جرائم در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سرهنگ فراهانی با اشاره به توقیف ۲ دستگاه خودرو و ۳ دستگاه موتور سیکلت متخلف افزود: در این طرح یک فقره سرقت منزل کشف و۲ نفر سارق دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.


وی با اشاره به جمع آوری ۶ معتاد متجاهر و پر خطر تصریح کرد: متهمان به مراجع قضائی و معتادان تحویل کمپ ترک اعتیاد شدند.


این مقام انتظامی در پایان با تأکید بر اینکه برقراری نظم و امنیت مطلوب، جلب رضایتمندی شهروندان و تحقق احساس امنیت، همواره سرلوحه کار پلیس است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد به شهروندان توصیه کرد: هرگونه موارد مشکوک را سریعا به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =