آیین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه تفرش برگزار شد

در آستانه ۱۶ آذر آیین گرامیداشت روز دانشجو با حضور فرماندار شهرستان تفرش، رئیس دانشگاه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، معاونین، مدیران و دانشجویان در سالن اجتماعات حاج ابراهیم نصیر دانشگاه تفرش برگزارگردید.

به گزارش ندای تفرش به نقل از دانشگاه تفرش؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در این آیین گفت: رسیدن به قله های علم و دانش نیازمند عزم و علم آموزی دانشجویان نخبه و بالنده کشوردر نوردیدن مرزهای علم و فناوری است.

“بهنام نظری” افزود: از اینرو رسالت دانشجویان  و جوانان دانشمند و فرهیخته و نخبه این مرز و بوم، ادامه دادن مسیر رسیدن به قله و فتح عرصه های علم، دانش و فناوری است.

وی ادامه داد: شما دانشجویان پاسدار خون شهیدانی هستید که با نثار خون خود امنیت را برای شما ارمغان آوردند تا در مسیر علم آموزی حرکت نموده و مرزهای علم و فناوری را با علم و دانش خود فتح نمایید.

رئیس دانشگاه تفرش نیز در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مبارز با استکبار جهانی گفت: ۱۶ آذربرای جامعه دانشگاهی ایران، یادآور آغازی پرشکوه و مقتدرانه از حضور دانشجوی مسلمان در برابر نظام سلطه و بیانگر رشادت دانشجویانی است که سینه خود را در برابر تیرهای استعماری دشمن سپر کردند و در گذر زمان فریاد ضد استکباری ملت ایران را به گوش جهانیان رسانده اند.

دکتر ” سهیل واشقانی فراهانی” افزود: علم آموزی و فراگیری علم و دانش رسالت دانشجویان و سهیم شدن در مرجعیت علمی است.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 13 =