خرمشهرهای آینده پیچیده‌تر است

یعقوبی فر رزمنده دفاع مقدس گفت: هر چند در برابر رسانه‌های زیاد معاند فارسی زبان و غیره از لحاظ عده نیروی کمتری وجود دارد اما باید فضای مجازی را برای دشمن ناامن ساخت و از فنته‌های جاری و خرمشهرهای آینده که پیچیده تر و توسط خودی‌ها تبلیغ و ترویح می‌شود، جلوگیری کرد.

اسماعیل یعقوبی فر رزمنده دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار اجتماعی ندای تفرش از حضور در روزهای دفاع از سرزمین اسلامی گفت: تازه ۱۷ ساله شده بودم که به فرمان فرمانده کل قوا، امام راحل(ره) لبیک گفته و به همراه دوستان از جمله حاج منصور حیدری، حاج حسین حیدری فرزند عباس، محمد مشهدی و شهید احمد کمالی مقدم به جبهه رفتیم.

یعقوبی فر به حضورش در جبهه‌ها و عملیات‌های مختلف اشاره و اظهار کرد: در عملیات فتح المبین، بیت المقدس، عملیات بدر، کربلای ۵، پدافند جبهه آبادان در  اروند رود، ایستگاه یک تا دوازده اسکله۴ همچنین در گردان‌های زرهی حضور داشتم.

رزمنده دفاع مقدس جبهه را دانشگاه عشق دانست و تصریح کرد: تمام خوبی‌ها مانند رفاقت، یگانگی، بی‌ریایی، معنویت، غیرت، شجاعت، ایثار وطن پرستی، دینداری و ایمان به راه درست و دفاع و امید به شهادت در راه خدا در جبهه بود.

وی تفاوتی بین سربازان امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای(مدظله العالی) قائل نشد و اظهار کرد: دیروز جنگ سخت بود و ابزارالات آن از جنس آهن بود در جنگ نرم امروز وسایل الکترونیکی و فضای مجازی است.

یعقوبی فر ادامه داد: هر چند در برابر رسانه‌های زیاد معاند فارسی زبان و غیره از لحاظ عده نیروی کمتری وجود دارد اما باید فضای مجازی را برای دشمن ناامن ساخت و از فنته‌های جاری و خرمشهرهای آینده که پیچیده تر و توسط خودی‌ها تبلیغ و ترویح می‌شود، جلوگیری کرد.

رزمنده دفاع مقدس در بخشی از سخنانش، رمز پیروزی در دفاع مقدس را ایمان، شجاعت و شب زنده داری رزمندگان، دعای مردم و پشتیبانی آنها دانست و ادامه داد: تمام کفر جهانی با تجهیزات روز دنیا در مقابل نهال نوپای اسلام و انقلاب ایستادن و رزمندگانی که جز گوشت، خون، جان و ایمان خویش اسلحه‌ای بجز الله اکبر و اسلحه‌های سبک غنیمت گرفته شده نداشتند و پیروز این نبرد سخت شدند را باید تبیین کرد.

وی خاطرنشان کرد: نگهداری انقلاب از انقلاب کردن سخت‌تر است؛ جلوگیری از ریزش‌های ارزشی و از بین بردن ریا، خود پسندی، بی دینی و کلاً به فرمود حضرت امام نگذاریم انقلاب به دست نااهلان بیفتد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =