اتمام بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان تفرش

مخلص الائمه استانداری مرکزی گفت: مهر پایان بسیاری از پروژه‌ها ناتمام به تدریج زده می‌شود و به طرح‌های جدید خواهیم پرداخت.

به گزارش ندای تفرش؛ میز خدمت دستگاه‌های اجرایی به مناسبت هفته دولت با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی در مسجد «ششناو» شهر تفرش برقرار شد.

مخلص الائمه استاندار گفت: دولتمردان و خادمان مردم در دستگاه‌های اجرایی در این دولت حق توقف و تعطیلی ندارند.

مخلص الائمه اظهار کرد: اگر مدیری وقفه داشته باشد و بین او مردم فاصله‌ای باشد خائن به دولت و مردم است چراکه باید گره‌های گذشته را با سرعت باز کرد تا مسیر رشد و پیشرفت را با شتاب دنبال کنیم.

استاندار مرکزی تصریح کرد: در این دولت پشت میز نشینی به راهبرد حضور بدون واسطه و تکلف بین مردم تغییر کرده و مدیران حتی شب‌ها در میزهای خدمت چهره به چهره با مردم در ارتباط هستند.

وی به مشکل تنش آبی اشاره و بیان کرد: از جمله پروژه‌های حیاتی برای تفرش رفع مشکل تنش آبی این شهرستان بود که در سفر رئیس جمهور رقم قابل توجهی نزدیک ۳۵۰ میلیارد تومان بدین منظور تخصیص داده شد.

مخلص الائمه از ابر پروژه انتقال آب هفتیان یاد و اظهار کرد: طرح انتقال آب از هفتیان به تفرش و ۴۰ روستا با چهار ایستگاه و مخزن پمپاژ آب، از ابر پروژه‌های تأمین آب در کشور است و امیدواریم با سرعت بسیار خوب اجرای پروژه در اوایل پاییز به بهره‌برداری برسد.

استاندار مرکزی ادامه داد: با تمام محدودیت‌ها تلاش شده کارهای عقب افتاده به سامان برسد و مردم در جای‌جای استان شاهده بهره‌مندی از منافع پروژه‌ها باشد.

وی خاطرنشان کرد: مهر پایان بسیاری از پروژه‌ها ناتمام به تدریج زده می‌شود و به طرح‌های جدید خواهیم پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 3 =