تبلیغ شیعه در مرکز حکومت امویان

حجت الاسلام میرزایی گفت: به یمن حضور حضرت رقیه سلام الله علیها در قلب حکومت امویان، راه گم‌کردگان طریق ولایت به سمت اهل بیت هدایت می‌شوند؛ زیرا مرقد حضرت تبدیل به مرکزی برای تبلیغ شیعیان منطقه شده است.

حجت الاسلام میرزایی مسئول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار مذهبی ندای تفرش از یادگار گذاشتن نشانه‌ای گران‌قدر از سیدالشهدا در شهر شام گفت: نهضت حسینی با یادگار گذاشتن نشانه‌ای گران‌قدر (حضرت رقیه) در شهر شام باعث دگرگونی عمیق و تغییری شگرف در شهر شام شدند.

حجت الاسلام میرزایی اظهار کرد: شهر شام از زمان عثمان، خلیفه سوم تحت امارت معاویه بوده و به گواهی تاریخ او از همان زمان در تدارک تشکیل حکومت بنی‌امیه بود.

مسئول نمایندگی شورای سیاستگذاری اثرات ظلم معاویه در حق اسلام را غیرقابل توصیف عنوان و ادامه داد: اثرات ظلمی که معاویه در حق اسلام و مسلمین کرد قابل توصیف و شمارش نیست؛ از جمله آن می‌توان به رواج سب و لعن امام علی (ع) و جعل احادیث احادیث پیامبر اشاره کرد.

وی حضور حضرت رقیه سلام الله علیها در قلب حکومت امویان را دارای پیام دانست و ادامه داد: کودکان نمی‌توانند دین را تبلیغ کنند، اما حضور ایشان در شهر و مصیبت‌هایی که بر ایشان رفته و حتی شهادت این فرزند بزرگوار امام حسین علیه السلام نوعی تبلیغ مظلومیت شیعه است.

حجت الاسلام میرزایی به مرقد حضرت رقیه سلام الله علیها در شام و مرکزی برای تبلیغ شیعه در این منطقه اشاره و خاطرنشان کرد: به یمن حضور حضرت رقیه سلام الله علیها در قلب حکومت امویان، راه گم‌کردگان طریق ولایت به سمت اهل بیت هدایت می‌شوند و همچنین از اثرات وجودی این بزرگوار، کم اثر شدن جنایاتی بود که معاویه ملعون در حق اسلام انجام داد؛ زیرا مرقد حضرت تبدیل به مرکزی برای تبلیغ شیعیان منطقه شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + نوزده =